La setanta-novena edició de la fira multisectorial Expoebre ha tancat les portes després de quatre dies d'intensa activitat. L'alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, i la regidora de Fires, Sònia Rupérez, han fet un balanç positiu tant pel que fa a l'afluència de visitants, com per les operacions de negoci que els expositors han aconseguit durant aquests dies en què han presentat les seues principals novetats en el marc de la fira. "Un any més s'ha demostrat que Expoebre és un motor de dinamització econòmica i una mostra de la vitalitat econòmica de les Terres de l'Ebre", ha dit Jordan, que també ha avançat que ja es comença a treballar en l'edició de l'any que ve, quan se celebrarà el vuitantè aniversari d'Expoebre.
La renovació de l'espai interior del pavelló firal, on han desaparegut els estands com tal i s'ha creat un espai més diàfan, més amable per passejar i afavorir la relació entre expositors i públic també ha estat un èxit, i es mantindrà en les pròximes edicions. També es mantindrà l'espai gastronòmic, Ebretast, que enguany s'ha incorporat a la fira i s'afegeix així als altres espais: Celebrem, Ebretch i Ebreambient.
Un altre dels canvis incorporats en aquesta edició que ha estat un èxit, ha estat el trasllat de l'espai Taste & Fashion al parc de la Fira, on també han tingut lloc els concerts.
Finalment, els premis als millors estands, productes i serveis han estat per: Aqualinks, per una aplicació innovadora; Granges Algueró, millor projecte; DCled, millor producte tecnològic; Crios, millor expositor de l'espai Celebrem; Hife, millor expositor; WeTracks, millor activitat; Leroy Merlin, premi a la inspiració; Abelló Autotec, premi a la fidelització i Lo Golafre, menció especial pel seu 40 aniversari.
Expoebre clou amb èxit i prepara una edició històrica pel seu vuitantè aniversari
Societat
La incorporació de l'espai gastronòmic Ebretast a l'interior del pavelló firal es mantindrà les pròximes edicions després de l'èxit entre el públic
- Empreses premiades a Expoebre -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Successos El temporal deixa una desena d’incidents i un ampli dispositiu de rescat a la costa de l’Ebre Sílvia Berbís Morelló | Joan Navarro
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Societat Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera Joan Navarro
-
Societat Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta Joan Navarro
-
Publicat el
05 de maig de 2025 a
les 09:43
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
