Neix "L'Ampolla Som Tots", un moviment creat per un gran equip de més de 30 persones, format per professionals de diferents àmbits de la societat civil representativa de l’Ampolla, obert a la incorporació de més Ampolleros i Ampolleres per a ser un moviment transversal amb l’objectiu de sumar per l’Ampolla i fer un poble millor.
"Reivindiquem amb orgull la pertinença a l’Ampolla, sense complexos i amb molta il·lusió per ser un referent de gestió ben feta, som gent que ens preocupa el present i el futur del nostre poble, perquè no podem continuar com fins ara”, assegura Ricard Garcia, responsable de comunicació.
“La platja de l’Arenal n’és un exemple de què les coses no s’estan fent bé, pensem que la podem recuperar si hi ha una voluntat decidida per aconseguir-ho, hem de lluitar pel què és nostre, perquè és també un senyal d’identitat del turisme de l’Ampolla, hem de revertir la regressió d’aquesta i tantes altres platges de l’Ampolla.
Un projecte creat amb l’objectiu de sumar esforços en benefici de tothom, amb una major transparència en la gestió dels recursos municipals, orientada a organitzar i acumular la força de la societat ampollera. Un projecte en comú que sorgeix per recollir i donar resposta a les necessitats de tothom. Un projecte participatiu que neix del poble i que vol ser la veu del poble per governar per a tots i totes.
Quina ha de ser la resposta sobre les preocupacions econòmiques, socials i de sostenibilitat de tots els que ens estimen l’Ampolla? “La solució passa per un nou projecte en comú que inclogui a tothom per rellançar l’Ampolla, per què hem de donar resposta a les diferents inquietuds, necessitats i sensibilitats. “L’Ampolla som tots” no ens aturem a pensar en que faran al nostre poble, si no que ens preguntem que podem fer nosaltres pel nostre poble. Som una agrupació que volem fer de la responsabilitat i la coherència els nostres valors. Necessitem que tothom s’impliqui, la participació de tothom és necessària, perquè l’Ampolla som tots i totes”, assegura el nou moviment
Es crea la plataforma ciutadana «L'Ampolla Som Tots »
Es tracta d'un moviment creat per un gran equip de més de 30 persones, format per professionals de diferents àmbits de la societat civil representativa de l’Ampolla
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de març de 2022 a
les 18:32
Actualitzat el
17 de març de 2022 a les
18:46
Et pot interessar
-
Societat
Amposta programa tallers, conferències i xerrades per celebrar les V Jornades de Cultura Menstrual
-
Societat
El COPATE inicia els tractaments de control del mosquit al delta de l’Ebre
-
Societat
Roquetes commemora el Dia Mundial contra l’LGTBI-fòbia amb l’Unicorns Party XXL
-
Societat
El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre i la URV impulsen formació pràctica universitària al CoEbreLab
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre alerta de l’augment de la complexitat dels conflictes de consum
-
Societat
Avancen les obres de millora de la T-324 amb l’eixamplament del pont sobre el riu Sec
