Detingut un home per robar una plantació de marihuana en un pis de Tortosa i per haver entrat per la força en un altre habitatge just abans per error. El lladre, per confusió, primer va accedir a un pis amb inquilins, als quals fins i tot va amenaçar. Posteriorment va accedir al segon habitatge, que estava deshabitat, on hi havia un cultiu amb 60 plantes de marihuana, de les quals se’n va emportar una quinzena.
Els Mossos van detenir-lo pel robatori de les plantes i per haver accedit per la força en el primer domicili. Els fets van tenir lloc el passat 1 de maig. Es dona la circumstància que l’individu, un home de 41 anys i nacionalitat espanyola, resideix al mateix immoble, damunt del pis que va assaltar.
Els Mossos d’Esquadra van rebre avís que un home havia entrat per la força en un habitatge d’un edifici del carrer Montcada de Tortosa i havia amenaçat als membres de la família resident. Quan els policies van accedir a l’interior de l’edifici van observar que, a més del domicili assaltat, hi havia un segon habitatge que presentava també la porta esbotzada i de l’interior sortia una forta olor a marihuana.
A dins van trobar-hi 60 plantes de marihuana amb sistemes d’il·luminació artificial i humidificadors. En el lloc també s’observava com restes de plantes, terra i vidres sortien de l’habitatge i continuaven escales amunt fins els pis on residia l’home denunciat. Les indagacions dels policies van permetre determinar que havia estat este mateix veí qui hauria entrat per la força en el domicili on hi havia el cultiu per sostreure unes 15 plantes que posteriorment van ser localitzades en el seu habitatge.
Els Mossos van detenir-lo com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força, entrada a habitatge aliè i contra la salut pública. El detingut va passar el 3 de maig a disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de Tortosa i es va decretar la seua llibertat amb càrrecs.
Entra a robar una plantació de marihuana a Tortosa i s'equivoca de pis
Societat
Els Mossos han detingut el lladre, que viu al mateix edifici
- Els fets van tenir lloc en un habitatge del carrer Montcada de Tortosa -
- Google Street View
ARA A PORTADA
-
Política La Taula de Consens tem que els nous criteris d’inundació podrien afectar dos terços del Delta ACN
-
Societat El Delta porta el peix local a les aules per fomentar-ne el consum entre els infants Joan Navarro
-
Societat Catalunya projecta quatre terminals ferroviàries de mercaderies per al 2031 Arnau Urgell i Vidal
-
Economia Eurecat impulsa des d’Amposta un projecte europeu per demostrar el retorn econòmic de restaurar la natura ACN
-
Política L'Aldea denuncia que els retards de l’ACA han limitat la neteja del barranc dels Pixadors Joan Navarro
Publicat el
06 de maig de 2019 a
les 12:24
Actualitzat el
06 de maig de 2019 a les
12:40
Et pot interessar
-
Societat
La Guàrdia Civil desplega un dispositiu especial de protecció ambiental durant la sega de l’arròs
-
Societat
L’Ajuntament de l’Ampolla denuncia desperfectes al casal municipal després d’una festa jove
-
Societat
Jesús es mou pel càncer infantil amb una cursa i caminada solidàries
-
Societat
Amposta crida per la independència: «És complicat, però si lluitem ho aconseguirem»
-
Societat
Confiscats cinc patinets a Ulldecona per incomplir la normativa
-
Societat Condemnat a 18 anys de presó el culpable d'apallissar un home a Tortosa i llençar-lo viu al riu Ebre
