El trànsit rodat ja pot circular pel carril central de la carretera N-238, que unix Vinaròs amb Alcanar i Ulldecona, i que ha estat objecte d’unes obres de millora amb un pressupost de 12,8 milions d’euros, amb càrrec al Ministeri de Transports i Agenda Urbana.
La millora, llargament reivindicada per ajuntaments i usuaris, disposa d’una major amplada, amb vorals d’1,5 metres, per oferir una major seguretat viària. A més de l’ampliació del traçat, les obres consistixen en la millora la seguretat viària, la reordenació tots els accessos a la via i l'adequació les connexions amb l’AP-7. Així mateix, també s’inclou la millora de l’accés fins al municipi d’Alcanar i la creació de vies servei per a entrar a les finques. Cal destacar que l’accés a Alcanar encara es farà des de la via de servei fins que no finalitzen definitivament les obres.
De moment, els operaris han finalitzat les obres més importants a la carretera, fet que ha permès obrir el carril principal, mentre continuen executant la resta de les intervencions. Es preveu que totes les feines estiguen enllestides per al mes de setembre.
Joan Roig, alcalde d’Alcanar, ha recordat que “la reforma d’esta via, per la qual circulen uns 8.000 vehicles i 1.000 camions al dia, era una demanda històrica dels tres municipis, pel seu mal estat i perquè patia deficiències de seguretat”.
L’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura, per la seua banda, ja va apuntar a l’inici de les obres que era una obra “necessària i molt reivindicada” atès el mal estat en què es trobava la carretera, amb moltes deficiències i nombrosos accidents que posaven en perill les persones que hi circulaven.
Els vehicles ja poden circular pel tram central de la carretera N-238, que unix Vinaròs amb Alcanar i Ulldecona
A més de l’ampliació del traçat, les obres consistixen en la millora la seguretat viària, la reordenació tots els accessos a la via i l'adequació les connexions amb l’AP-7

- Imatge aèria de la carretera que ha estat objecte de les obres de millora. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 09 de maig de 2023 a les 17:26
Actualitzat el 09 de maig de 2023 a les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries