Els treballadors de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús reclamen pagaments i denuncien retallades
Els empleats denuncien les retallades i exigixen un millor finançament del centre sanitari
- Protesta del personal sanitari, este dijous. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de maig de 2022 a
les 17:36
Actualitzat el
19 de maig de 2022 a les
17:48
Els treballadors de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús de Tortosa s'han concentrat a les portes del centre sanitari este dijous per reclamar la totalitat del pagament de les DOP (complement de productivitat variable per objectius), ja que, segons apunten des del comitè d'empresa, enguany el Departament de Salut només els pagarà un 28%. La plantilla també ha denunciat les retallades i ha exigit un nou finançament per tal de garantir la viabilitat econòmica i el futur del centre, que és de titularitat municipal. "Ens sentim decebuts per l'actuació del gerent territorial Joan Nin, ja que no ens sentim reconeguda la tasca feta durant estos dos anys que hem estat indispensables", ha dit la seua presidenta, Carme Martí. L'hospital ha estat el centre de referència covid a les Terres de l'Ebre.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
El CAT impulsa la renovació de les cambres de mescla per millorar la potabilització de l’aigua
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
