Efectius de bombers i la Guàrdia Civil han recuperat el cadàver de l'home que es va enfonsar este dijous a la tarda en l'embassament d'Ulldecona. Passades les 14.00 hores d'este divendres els efectius del Grup Especial d'Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil han localitzat i recuperat el cadàver, segons han confirmat fonts de l'institut armat a l'agència Europa Press.
Sobre les set de la tarda del dijous es va posar en marxa el dispositiu de rescat després de rebre l'avís que una persona que estava nedant en l'embassament s'havia enfonsat i els amics que l'acompanyaven no el veien sortir a la superfície, havien informat des del Consorci Provincial de Bombers.
En la cerca inicial, durant la tard-nit del dijous, l'equip de busseig dels bombers no va aconseguir localitzar la persona, i van senyalitzar el punt de cerca a l'espera de l'arribada del grup subaquàtic de la Guàrdia Civil.
Una vegada mobilitzat este grup, durant la matinada d'este divendres ha continuat la cerca de la persona enfonsada sense aconseguir avanços, per la qual cosa el dispositiu continuava actiu sota la coordinació del Grup Especial d'Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil, fins que passades les 14.00 hores d'este divendres han trobat el cadàver.
Els submarinistes de la Guàrdia Civil localitzen el cadàver de l'home enfonsat a l'embassament d'Ulldecona
La víctima estava nedant dijous a la tarda i els acompanyants no el van veure sortir a la superfície
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2023 a les 16:35
Actualitzat el 25 d’agost de 2023 a les 16:46
Et pot interessar
-
Societat Els pagesos del Montsià i el Baix Ebre avancen la collita de l’oliva per produir olis verds de més qualitat
-
Societat Les Salines de la Trinitat: una explotació única a Catalunya
-
Societat Quan la sal marca la identitat d’un poble
-
Societat Roquetes rebrà Pau Hidalgo amb una gran festa
-
Societat Agricultura es compromet a acompanyar els pagesos afectats per les pluges torrencials a l’Ebre
-
Societat El Col·legi de Periodistes a l’Ebre demana que Josep Bayerri siga nomenat cronista oficial de Tortosa