Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home ahir al vespre al carrer Méndez Núñez de La Ràpita. Les primeres investigacions apunten a una possible sobredosi i no a una mort violenta.
L'home trobat mort és un veí de la Ràpita de quaranta-cinc anys. El bloc de pisos coincideix on es va produir una mort amb violència, la matinada del passat 20 de novembre. De fet, la persona trobada sense vida va declarar en el cas en qualitat de testimoni, però els Mossos d'Esquadra apunten que una mort no té relació amb l'altra segons les seues investigacions.
Fins al lloc dels fets, ahir a darrera hora de la tarde es van personar els agents de la Policia Local, agents de la policia científica dels Mossos d'Esquadra, el metge forense i també efectius del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
AMPLIACIÓ 12:30
Un cop realitzada l'autòpsia al veí trobat mort ahir al vespre al carrer Méndez Núñez de la Ràpita els Mossos d'Esquadra confirmen que no es tracta de cap mort violenta tal i com apuntaven les primeres investigacions.
Els Mossos investiguen la mort d'un home a la Ràpita
L'autòpsia apunta a una sobredosi I descarta una mort violenta

- El carrer Méndez Núñez de la Ràpita on van trobar el cos sense vida del veí de la Ràpita -
- Aguaita.cat
ARA A PORTADA
-
-
El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius» Sílvia Berbís Morelló
-
La FAO i l'IRTA obren a la Ràpita un centre d'aqüicultura que vol regenerar els ecosistemes aquàtics Redacció
-
L'escola pública ebrenca es queda sense nou línies per al curs vinent i la privada es manté intacta Natàlia Pinyol
-
Proposta veïnal per construir l'hospital de les Terres de l'Ebre a la urbanització abandonada de Fadesa a l'Aldea Redacció
Publicat el 04 de gener de 2022 a les 10:26
Actualitzat el 04 de gener de 2022 a les 12:34
Et pot interessar
-
Societat Una gossa de Deltebre es proclama Campiona Jove d’Espanya
-
Societat El concurs d'idees per dissenyar el nou hospital de Terres de l'Ebre s'adjudicarà en tres anys
-
Societat L'home mort electrocutat a Poble Nou del Delta canviava les pastilles de fre amb el cotxe endollat
-
Societat Viatjar en tren entre les Terres de l'Ebre i Barcelona tindrà afectacions el 28 de juliol per obres
-
Societat Pràctica pionera a l'hospital comarcal d'Amposta: operar-se amb la música preferida
-
Societat Homenatge als bombers morts en acte de servei, en l’aniversari de l’incendi d’Horta