Els Mossos denuncien una explotació ramadera a Xerta per les males condicions en què estaven els corders
El ramader tenia 50 animals en un estat físic molt deteriorat i havia donat de baixa l'explotació
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2020 a
les 19:31
Actualitzat el
15 d’octubre de 2020 a les
19:36
Els Mossos d'Esquadra van denunciar diumenge una explotació ramadera a Xerta, al Baix Ebre, per les males condicions higienico-sanitàries en què es trobaven les instal·lacions i la cinquantena de corders que hi havia. Una patrulla va aturar dos vehicles on transportaven corders vius i lligats al maleter i davant d'aquests fets, poc habituals, van iniciar la investigació. Quan van localitzar el corral, van trobar alguns dels corders en un "estat físic molt deteriorat i amb malformacions". Les instal·lacions tenien unes condicions higièniques i de salubritat "molt deficients" i el seu titular l'havia donat de baixa. Les denúncies s'han remés al Departament d'Agricultura, que determinarà el destí dels animals.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
-
Societat
Freginals, Godall i Paüls reben terminals de la Xarxa Rescat per reforçar la resposta a emergències
