ACTUALITZACIÓ 19.10 hores. Estabilitzat
Els Bombers de la Generalitat han aconseguit estabilitzar, cap a les 7 de la tarda, l'incendi que s'ha declarat este dissabte en una zona de molt difícil accés a la serra del Montsià, entre La Foradada i Mataredona. En el dispositiu d'extinció s'han activat 10 dotacions, entre els efectius de les quals hi havia bombers dels GRAF i EPAF, que han estat helitransportats. També hi han acudit tres helicòpters bombarders, 2 comandaments, un helicòpter sanitaritzat i quatre avions de vigilància i atac.
Inicialment el foc avançava en direcció descendent, i a hores d'ara s'ha aconseguit estabilitzar el perímetre de manera que ja no creix per cap flanc. El foc, que ha afectat vegetació forestal, s'ha declarat entre els termes de la Ràpita i Freginals.
A la zona hi bufa un vent de poca intensitat però extremadament calent.
INFORMACIÓ 18.30 hores. Declarat un incendi al Montsià
Set mitjans aeris i nou dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat s’han activat este dissabte a la tarda per treballar en les tasques d’extinció d’un incendi que s’ha declarat a la serra del Montsià. Es tracta d’una zona de molt difícil accés, entre La Foradada i Mata-redona, segons els Bombers, que possiblement hagen de transportar en helicòpter els efectius terrestres fins a la zona per treballar-hi degut a les complicacions per accedir en vehicles. El foc avança en sentit descendent, segons les primeres informacions.
Els mitjans aeris i helitransportats aconseguixen estabilitzar l'incendi forestal a la serra del Montsià
El foc, entre La Foradada i Mata-redona, avança en sentit descendent
- Imatge aèria del foc, entre La Foradada i Mata-redona. -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2021 a
les 18:29
Actualitzat el
14 d’agost de 2021 a les
19:25
Et pot interessar
-
Societat
Una nova edició de la Ribera en Flor marca l’inici de la temporada turística a la Ribera d'Ebre
-
Societat
La sanitat genera prop de 7.000 llocs de treball a les Terres de l'Ebre, un 7% de l'ocupació
-
Societat
Mobilització «històrica» del sector educatiu ebrenc per exigir millores laborals
-
Societat
Tancada docent a «l'institut de les taules girades»
-
Societat
L'helicòpter del SEM amb base a Móra d'Ebre es traslladarà a Reus fins disposar del nou heliport
-
Societat
Deltebre destina prop de 600.000 euros a la millora i manteniment de camins rurals
