Els Bombers salven un gos que havia caigut a un pou a Garcia

Societat

L'animal està bé, tot i que té ferides a les potes per l’esforç de voler escalar la paret

Publicat el 15 d’abril de 2021 a les 17:21
Actualitzat el 15 d’abril de 2021 a les 17:34
Dos dotacions dels Bombers de la Generalitat han acudit este dijous a migdia al salvament d’un gos que havia caigut a un pou d’aigua, al terme de Garcia. Els bombers, que han rebut l’avís a les 12.21 hores, han pogut baixar amb una escala fins al fons del pou, on hi havia aigua, han lligat l’animal per portar-lo a la superfície. El gos està bé, segons han explicat, tot i que té ferides a les potes per l’esforç de voler escalar la paret. Un cop ha arribat dalt, el gos ha marxat directe als braços de la seua família.
 
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google