Rescatem un gos que havia caigut a un pou d'aigua, a #Garcia (avís 12.21 h) L'animal està bé, només té ferides a les potes per l'esforç de voler escalar la paret, i en sortir ha anat directe als braços de la seva família. Hi hem treballat 2 dotacions de #bomberscat
Els Bombers salven un gos que havia caigut a un pou a Garcia
L'animal està bé, tot i que té ferides a les potes per l’esforç de voler escalar la paret
- Els Bombers han baixat al pou per una escala. -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’abril de 2021 a
les 17:21
Actualitzat el
15 d’abril de 2021 a les
17:34
Dos dotacions dels Bombers de la Generalitat han acudit este dijous a migdia al salvament d’un gos que havia caigut a un pou d’aigua, al terme de Garcia. Els bombers, que han rebut l’avís a les 12.21 hores, han pogut baixar amb una escala fins al fons del pou, on hi havia aigua, han lligat l’animal per portar-lo a la superfície. El gos està bé, segons han explicat, tot i que té ferides a les potes per l’esforç de voler escalar la paret. Un cop ha arribat dalt, el gos ha marxat directe als braços de la seua família.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Tortosa amplia l’oferta d’estiu per als joves amb l’estrena del programa Impulsa Jove
-
Societat
L'Ajuntament d'Alcanar engega la recuperació de Sòl de Riu
-
Societat
Amposta apropa la creació artística a les aules amb programa Cultura i Educació
-
Societat
Càritas Diocesana de Tortosa alerta d’una societat cada vegada més fragmentada
-
Societat L'última resolució pel monument franquista reactiva el recurs per la llicència però no les cautelars
-
Societat
El Consorci per a la Formació Contínua va destinar 1,3 milions d’euros a formar 2.769 treballadors ebrencs
