El Servei de Cirurgia de l'Hospital Verge de la Cinta ha iniciat este procediment consisteix en el tatuatge amb micropigmentació del complex arèola-mugró en pacients que han sofert una mastectomia, és a dir, l’extirpació quirúrgica de la mama, que posteriorment ha estat reconstruïda.
Amb la reconstrucció es recupera el volum, i amb la micropigmentació, a més, s’aconsegueix un benefici que va més enllà de la millora estètica, ja que permet que les pacients tornin a tenir una imatge completa d’elles mateixes.
En l’àmbit de la sanitat pública, la implementació d’este procediment és relativament recent i encara hi ha pocs centres que el porten a terme.
Així, a partir del passat dimecres, 19 de maig de 2021, les pacients del territori no caldrà que es desplacin a l’Hospital de Bellvitge per completar el seu tractament ni que vagin a un centre privat.
El Servei de Cirurgia de l’HTVC inicia la tècnica de micropigmentació mamària
Societat
La tècnica permet a les dones que han sofert una massectomia de pit tinguin una visió completa del seu cos en el procés de reconstrucció
ARA A PORTADA
-
Societat La calor extrema mata el musclo al delta de l'Ebre: un 20% menys de producció Agència Catalana de Notícies
-
Política El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues Redacció
-
Successos Mor ofegat un home de 82 anys en una piscina privada de la Sénia Agència Catalana de Notícies
-
Economia Europa obre la convocatòria per a les set gigafactories d'IA: Móra la Nova en plena cursa Redacció
Publicat el
21 de maig de 2021 a
les 20:25
Actualitzat el
21 de maig de 2021 a les
20:33
Et pot interessar
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa
-
Societat
De «tat» a «poval»: 30 paraules i expressions que només entendràs si ets de les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern declara d'utilitat pública els parcs eòlics Tivissa III i Tivissa IV
-
Societat
L'exgerent de la Cooperativa de l'Aldea declara que desconeixia la situació econòmica fins pocs dies abans de la fallida
-
Societat
Amposta commemora la memòria històrica en el 88è aniversari de la batalla de l'Ebre
