El Servei de Cirurgia de l'Hospital Verge de la Cinta ha iniciat este procediment consisteix en el tatuatge amb micropigmentació del complex arèola-mugró en pacients que han sofert una mastectomia, és a dir, l’extirpació quirúrgica de la mama, que posteriorment ha estat reconstruïda.
Amb la reconstrucció es recupera el volum, i amb la micropigmentació, a més, s’aconsegueix un benefici que va més enllà de la millora estètica, ja que permet que les pacients tornin a tenir una imatge completa d’elles mateixes.
En l’àmbit de la sanitat pública, la implementació d’este procediment és relativament recent i encara hi ha pocs centres que el porten a terme.
Així, a partir del passat dimecres, 19 de maig de 2021, les pacients del territori no caldrà que es desplacin a l’Hospital de Bellvitge per completar el seu tractament ni que vagin a un centre privat.
El Servei de Cirurgia de l’HTVC inicia la tècnica de micropigmentació mamària
Societat
La tècnica permet a les dones que han sofert una massectomia de pit tinguin una visió completa del seu cos en el procés de reconstrucció
ARA A PORTADA
-
Societat Catalunya projecta quatre terminals ferroviàries de mercaderies per al 2031 Arnau Urgell i Vidal
-
Política L'Aldea denuncia que els retards de l’ACA han limitat la neteja del barranc dels Pixadors Joan Navarro
-
Economia Eurecat impulsa des d’Amposta un projecte europeu per demostrar el retorn econòmic de restaurar la natura ACN
-
-
Publicat el
21 de maig de 2021 a
les 20:25
Actualitzat el
21 de maig de 2021 a les
20:33
Et pot interessar
-
Societat
La Guàrdia Civil desplega un dispositiu especial de protecció ambiental durant la sega de l’arròs
-
Societat
L’Ajuntament de l’Ampolla denuncia desperfectes al casal municipal després d’una festa jove
-
Societat
Jesús es mou pel càncer infantil amb una cursa i caminada solidàries
-
Societat
Amposta crida per la independència: «És complicat, però si lluitem ho aconseguirem»
-
Societat
Confiscats cinc patinets a Ulldecona per incomplir la normativa
-
Societat Condemnat a 18 anys de presó el culpable d'apallissar un home a Tortosa i llençar-lo viu al riu Ebre
