La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 24.296 casos confirmats per PCR o TA, 335 més que en el balanç anterior, i 24.855 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 202 persones des de l'inici de la pandèmia, cap defunció declarada en les últimes hores.
El risc de rebrot puja fins a 4.021 (+10) i l'Rt baixa set centèsimes, i ara és d'1,42. La incidència a 7 dies és de 1.676. El 22,37% de les proves que es fan surten positives. Hi ha 40 persones ingressades, sis més que en el balanç anterior.
El risc de rebrot s'enfila fins als 4.021 este divendres a les Terres de l'Ebre
A la Regió Sanitària hi ha 40 persones ingressades, sis més que en el balanç anterior
ARA A PORTADA
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
-
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 07 de gener de 2022 a les 13:02
Actualitzat el 07 de gener de 2022 a les 13:11
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries