El risc de rebrot puja 18 punts al conjunt de les Terres de l’Ebre i segons les dades de Salut notificades este diumenge, ara és de 409, per tant el doble del llindar de molt alt, situat en 200 punts. La setmana anterior era de 308. Per altra banda, la taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens en els darrers set dies és de 185,69 per cada 100.000 habitants. L'Rt cau a l'1,14, mentre que la setmana anterior era de 0,88. Segons l'últim balanç, hi ha 18 persones ingressades, dos més que en el balanç de dissabte, i quatre a l’UCI.
La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 2.243 casos confirmats per PCR o antígens (62 més que en el balanç anterior) i 2.440 si es tenen en compte la resta de proves. En esta regió han mort 66 persones, les mateixes que en l'últim balanç.
Tortosa registra un risc de rebrot de de 953, 26 punts més que en l'últim balanç, notificat dissabte. La setmana anterior era de 772. La velocitat de propagació baixa dos centèsimes i està en l'1,08. Està per sobre que en l'interval anterior, quan era de 0,81. La taxa de confirmats per PCR o antígens està en 439,66 per cada 100.000 habitants.
El risc de rebrot s'eleva este diumenge fins duplicar el llindar de molt alt a les Terres de l’Ebre
A Tortosa este indicador s'incrementa en 26 punts en un dia i s'apropa als 1.000
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’octubre de 2020 a les 17:51
Actualitzat el 18 d’octubre de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Els casos de salut mental infantil i juvenil creixen un 21% a l’Ebre des de la pandèmia
-
Societat Tortosa arrenca el curs a les dos primeres llars d'infants públiques de la ciutat
-
Societat 15 de setembre : un quart de segle amb el nus al pit
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres