Continua a l’alça el risc de rebrot a les Terres de l’Ebre on, en dades d’este diumenge la regió sanitària informa que s’ha elevat 19 punts respecte al dia anterior i s’enfila cap als 187 punts, gairebé el doble que la setmana anterior, quan estava situat en 97. D’esta manera, este indicador queda avui a 13 punts del llindar de 200, que marca el risc molt alt. Així mateix va en augment la velocitat de contagi, que puja d'1,43 a 1,46, mentre que la setmana anterior era d'1.
La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 5.406 casos confirmats per PCR o antígens, 19 més que en el balanç anterior, i 5.648 si es tenen en compte la resta de proves. En esta regió han mort 122 persones, les mateixes que en el balanç anterior. Entre el 10 i el 16 de desembre es va notificar dos defuncions, cap en l'interval anterior.
Per altra banda, la taxa de confirmats per PCR o test d'antígens entre el 10 i el 16 de desembre és de 90 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 140, pels 103 de la setmana anterior. El 3,22% de les proves que es fan donen positiu.
Segons l'últim balanç, hi ha 24 persones ingressades, les mateixes que dissabte. Entre el 10 i el 16 de desembre hi havia 23 hospitalitzats, pels 27 de l'interval anterior.
El risc de rebrot gairebé es duplica a l’Ebre en una setmana
Així mateix va en augment la velocitat de contagi, que puja d'1,43 a 1,46, mentre que la setmana anterior era d'1
- -
- HTVC
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2020 a
les 20:40
Actualitzat el
20 de desembre de 2020 a les
20:42
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mercat a la Plaça d'Amposta dedicarà la 18a edició a l’esport local
-
Societat
Arranca el nou pla de xoc de neteja intensiva d’illes de contenidors a Tortosa
-
Societat
Territori posa en marxa el planejament del futur Hospital Universitari de l’Ebre
-
Societat
Amposta recupera la Fira de Vehicles d’Ocasió i la trasllada al parc dels Xiribecs
-
Societat
La Fira Alternativa de l’Ametlla de Mar assoleix la 33a edició amb artesania i tradició
-
Societat
Les trucades al 112 des de l’Ebre augmenten un 13,3% el 2025
