La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 40.755 casos confirmats per PCR o TA, 371 més que en el balanç anterior, i 41.300 si es tenen en compte totes les proves. esta regió sanitària han mort 233 persones des de l'inici de la pandèmia, una més respecte l'últim balanç.
El risc de rebrot baixa fins a 3.906 (-263) i l'Rt ho fa fins a 0,78, tres centèsimes menys. La incidència a 7 dies és de 2.122. El 17,81% de les proves que es fan surten positives. A la regió hi ha 61 persones ingressades, les mateixes que en el balanç anterior.
El risc de rebrot baixa de 4.000 este dijous a les Terres de l'Ebre
Societat
Tot i així 61 persones positives segueixen ingressades i cal lamentar una nova mort a causa de la Covid
ARA A PORTADA
-
Política Mar Lleixà encapçalarà la candidatura d’ERC a Tortosa en les eleccions del 2027 Joan Navarro
-
Política Movem-PSC retallaria distàncies amb Junts a Tortosa i empatarien a vuit regidors, segons una enquesta Joan Navarro
-
Política Deltebre adverteix que la reforma del Reglament de Costes podria afectar fins al 65% del Delta Joan Navarro
-
Medi ambient La nova planificació elèctrica reforçarà la xarxa de les Terres de l’Ebre amb l’ampliació d’Els Aubals Joan Navarro
-
Medi ambient Al·legacions ecologistes contra la central hidroelèctrica reversible de la Fatarella i Flix ACN
Publicat el
03 de febrer de 2022 a
les 17:50
Actualitzat el
03 de febrer de 2022 a les
18:04
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita, Deltebre i l’Aldea incorporen un sistema per anticipar els efectes dels temporals i millorar la resposta
-
Societat
Tortosa prepara una segona fase per fer visitable el fortí de Bonet
-
Societat
Ecologistes en Acció demana limitar l’impacte dels centres de dades de l’Ebre
-
Societat
El futur Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre, declarat projecte estratègic de país
-
Societat
La zona esportiva de l’Ametlla de Mar estrenarà il·luminació, fotovoltaica i millores en la depuració
-
Societat
Flix rehabilita el Mas de les Cigonyes de Sebes per reforçar les activitats de formació i investigació
