El Servei Català de Trànsit informa que este matí s’ha registrat un sinistre viari mortal a la carretera N-420, al punt quilomètric 818,2 a Móra d’Ebre. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 11.28 h.
Per causes que encara s’estan investigant, dos turismes han xocat frontalment. A conseqüència del xoc ha mort el passatger davanter d’un dels dos vehicles, J.E.G.C., de 67 anys i veí de Tivissa. A més, el SEM ha atès dos persones més que han resultat ferides de diversa consideració.
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en tots dos sentits de la marxa, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulància i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM)
El passatger davanter d’un turisme ha mort en un accident a l’N-420 a Móra d’Ebre
Per causes que encara s’estan investigant dos turismes han xocat frontalment i ha mort un veí de Tivissa de 67 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de gener de 2023 a
les 13:05
Actualitzat el
11 de gener de 2023 a les
16:38
Et pot interessar
-
Societat
Roquetes atorga el Roquetenc de l’Any 2025 a l’Associació de Veïns i Veïnes La Ravaleta
-
Societat
La CGT denuncia l’opacitat d’Educació en el tancament de línies a les Terres de l’Ebre
-
Societat
El SEM reforça el servei a les Terres de l’Ebre amb 40 ambulàncies i 33 professionals
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre desplega la iniciativa d'educació digital Som Coders a l'Aldea
-
Societat
Roquetes impulsa una plantada solidària en una zona afectada per l’incendi de Xerta
-
Societat
La Fira de l’Arròs i el Comerç de l'Aldea celebra els 20 anys recuperant els orígens
