El Parc Natural dels Ports es començarà a promocionar com a destí turístic de natura i muntanya en família a través de les xarxes socials. La campanya que ha presentat l'Agència Catalana de Turisme, este dilluns, als municipis i a la cinquantena d'empreses adherides al segell, s'ha dissenyat per ser difosa a través de Facebook i Instagram. L'empresa encarregada de l'estratègia digital ha assenyalat que estos mitjans són els canals més adequats per arribar al segment turístic que busquen inicialment els Ports com a destí: famílies, sobretot amb infants i públic sènior, d'Espanya i França. L'empresa Films Nòmades ha creat dos vídeos i tres càpsules audiovisuals que començaran a circular per les xarxes després de Setmana Santa, una data escollida per incentivar la desestacionalització del turisme a la zona.
La directora dels serveis territorials d'Empresa i Coneixement, Mercè Miralles, ha destacat que la campanya de promoció del segell turístic dels Ports, que inclou de moment dos vídeos màster i tres càpsules, s'ha fet "des del territori i per al territori". Miralles ha apuntat que s'ha impulsat des de l'Oficina de Turisme de les Terres de l'Ebre, que exercix com a entitat de difusió i també de promoció, i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tortosa.
De fet, el tinent d'alcalde i regidor de Turisme de Tortosa, Josep Felip Monclús, ha apuntat que un dels principals objectius d'estes accions de promoció són la "desestacionalització" del turisme i la creació de noves oportunitat de negoci en l'àmbit turístic. "Que més gent de la ciutat i de la destinació dels Ports puguen guanyar-se al vida a través d'este actiu turístic que tenim al territori", ha apuntat.
Des de la capital ebrenca, treballa un "grup operatiu" impulsant el turisme actiu, de natura i aquell lligat a la recreació històrica i ha treballat per sumar-hi la destinació de natura i muntanya en família dels Ports. "En un territori no molt gran pots veure diferents tipus de paisatge. Tenim el bosc de faig més meridional d'Europa, pots practicar turisme de natura lligat al Canaletes, senderisme, trekking o bicicleta. Hi ha un ventall immens", ha apuntat Monclús.
El parc dels Ports es promocionarà a les xarxes socials com a destí de turisme de natura familiar
L'Agència Catalana de Turisme presenta dos vídeos i tres càpsules promocionals a les empreses i municipis adherits
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de gener de 2018 a
les 20:26
Actualitzat el
30 de gener de 2018 a les
09:10
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
