El Parc Arqueològic de la Moleta del Remei d'Alcanar ha obtingut el distintiu acreditatiu d’espai de cultura responsable, que concedeix el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquest distintiu acredita els espais i equipaments culturals que adopten protocols sanitaris per a prevenir la covid-19 i es comprometen a adoptar programes d’inclusió social. Actualment hi ha 181 equipaments culturals inscrits en aquest cens.
Els espais culturals que han obtingut el distintiu d’espai de cultura responsable han d’oferir seguretat davant la situació de crisi sanitària provocada per la covid-19 i complir totes les condicions que les autoritats competents els exigisquen en el marc del Pla d'actuació del Procicat per a emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc.
Jordi Monfort, regidor de Turisme, es mostra satisfet per l'acreditació que ha aconseguit el poblat iber de la Moleta del Remei: "el nostre compromís amb la cultura és ferm. Atès la situació actual de la pandèmia de covid-19, és important rebre aquest reconeixement, ja que garanteix que des de l'Ajuntament posem mecanismes perquè els visitants puguen gaudir de manera segura del conjunt arquitectònic-museistic de la Moleta".
El Parc Arqueològic de la Moleta del Remei obté el distintiu d’espai de cultura responsable
Societat
Actualment hi ha 181 equipaments culturals inscrits en este cens
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juliol de 2021 a
les 17:04
Actualitzat el
22 de juliol de 2021 a les
17:18
Et pot interessar
-
Societat
Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta
-
Societat
Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
