El titular del jutjat número 1 d'Amposta ha condemnat a deu mesos de presó –a més de 28 mesos de retirada del carnet de conduir i la pèrdua de vigència del permís- a un camioner que circulava temeràriament i amb una taxa d'alcoholèmia més de sis cops per sobre de la permesa per l'N-340. Els fets van tenir lloc el passat 21 de juny quan diversos testimonis van trucar al 112 denunciant la conducció temerària d'un tràiler amb semiremolc per esta mateix via en sentit sud, a partir de l'alçada del punt quilomètric 1.081, al terme municipal d'Amposta.
El vehicle pesant envaïa repetidament el carril contrari i obligava els vehicles que venien de cara a desplaçar-se al voral per esquivar la topada frontal. Un agent dels Mossos fora de servei va aconseguir fer aturar i retenir el camioner a l'estació de servei de la N-340 situada poc abans de les Cases d'Alcanar, al punt quilomètric 1.065. Les proves d'alcoholèmia practicades posteriorment per les patrulles de Trànsit van determinar que l'home, un veí d'Albal (València) de 53 anys i amb diversos antecedents per fets similars, conduïa amb una taxa d'alcoholèmia de fins a 0,99 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat. Una xifra més de sis cops per sobre del límit màxim per a professionals, fixat en 0,15.
El camioner va ser sotmès a un judici ràpid l'endemà de la seva detenció, el dia 22 de juny, i seguidament va ingressar ja a presó.
El jutge d'Amposta envia a presó un camioner que conduïa temeràriament per l'N-340 sextuplicant el límit d'alcoholèmia
Diversos testimonis van trucar al 112 denunciant la conducció temerària d'un tràiler per la nacional, des d'Amposta en sentit sud | Els Mossos van interceptar el conductor poc abans de Les Cases d'Alcanar
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2016 a
les 19:36
Actualitzat el
27 de juny de 2016 a les
19:45
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa constituirà una assemblea per elaborar el Pla Local per la Llengua
-
Societat
El model CSIR a les Terres de l’Ebre es trasllada al CAP Gandesa
-
Societat
L'Hospital de Tortosa i l'Institut de l'Ebre creen un motlle clínic únic al món i ultimen l'empresa per fabricar-lo
-
Societat
L’escola Horta Vella de la Ràpita es planta davant el tancament d’una línia d’I3
-
Societat
Suspesa la circulació de l'R16 entre Tarragona i Tortosa a causa del vent
-
Societat
La ventada deixa arbres arrencats, estructures agrícoles malmeses i pagesos sense suport al Baix Ebre i Montsià
