El departament d’Educació ha modificat el Pla Econòmic i Financer d’Inversions (PEF) en construccions escolars amb la incorporació de 17 noves actuacions arreu del territori per un import total de 91 milions euros, que s’edificaran a través de l’empresa pública Infraestructures de la Generalitat de Catalunya (Infraestructures.cat). D’estes, dos obres es realitzaran a les Terres de l’Ebre, per un valor de 6.804.000 euros. Concretament, corresponen a dos obres d’ampliació que es faran a l’Institut Escola 3 d'abril de Móra la Nova (4,9 milions) i a l'Institut de Roquetes (1,8 milions).
A banda d’estes dos noves obres, a les Terres de l’Ebre Educació ja té aprovada la construcció de l’Escola Lluís Viñas i Viñoles de Móra d’Ebre.
Un total de 17 noves construccions a Catalunya
De les 17 noves obres que es faran arreu del territori, un total de 10 són de nova construcció i 7 són de gran reforma i ampliació. Estes se sumen a les 71 obres que ja està impulsant el Departament, 15 de les quals a través de convenis de construcció acordats amb ajuntaments.
A banda, s’ha ampliat la partida de les obres de reformes d’ampliació i millora (RAM) amb un total de 75M€ fins l’any 2026. El RAM del 2020 s’incrementa a 17M€.
També s’ha aprovat la dotació de 21M€ per a desenvolupar un Pla d’ampliacions per fases per donar resposta a les necessitats d’escolarització i evitar instal·lar construccions provisionals.
L’increment del PEF Inversions del Departament d’Educació, amb totes aquestes modificacions i altres adaptacions de les construccions ja existents, és de 201.224.392€.
El Govern aprova l'ampliació de dos centres educatius a les Terres de l'Ebre per valor de 6,8 milions
Les obres es faran a l’Institut Escola 3 d'abril de Móra la Nova (4,9 milions) i a l'Institut de Roquetes (1,8 milions).
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2020 a les 18:42
Actualitzat el 21 de juliol de 2020 a les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
Els premis IDECE guardonen Sergi Franch per la creació d'un sistema de cultiu d’arròs ecològic adaptat al delta de l'Ebre
-
Societat
Trens i Transports Dignes es mobilitza per reclamar millores en transport a les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern anuncia que Tortosa tindrà un tercer pont entre Jesús i Remolins
-
Societat
L'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre posa en marxa el nou servei de Ressonància Magnètica Nuclear
-
Societat
El castell de Miravet incorpora realitat virtual i renova la museografia amb noves perspectives
-
Societat
L'alcaldessa de Mas de Barberans denuncia talls de llum recurrents quan plou
