El Grup d’Acció Local de Pesca Mar de l’Ebre donarà mascaretes certificades per frenar l’expansió de la COVID-19 a tot el sector del mar a les Terres de l’Ebre.
La voluntat del grup és que tant els mariners de les llotges ebrenques com el sector de l’aqüicultura i les activitats que depenen de l’economia blava a les Terres de l’Ebre disposen d'esta mascareta corporativa i així garantir la seguretat en el seu entorn laboral. Un àmbit laboral i professional que suposa un percentatge molt rellevant per a l’economia ebrenca.
El president i gerent del GALP han fet entrega de les primeres mascaretes a les embarcacions de la Ràpita. Per a Eusebio Rosales, president del GALP i de la Confraria de Pescadors Verge del Carme de la Ràpita “la situació que ha generat la COVID-19 ha comportat una reorganització del sector pesquer per a garantir la subhasta diària a les llotges ebrenques a fi d’evitar que els possibles contagis entre els mariners posen en risc un servei essencial com es la venda de peix”.
Per la seua banda el gerent del grup Joan Alginet ha presentat la iniciativa com “un gest de responsabilitat i afecte cap als sectors de l’economia blava que han estat treballant amb tot moment de la pandèmia.” Miguel Carles, president de FEPROMODEL ha agraït el gest al GALP “per tenir consideració de la seguretat sanitària dels homes i dones que treballen de forma incansable a les badies del Delta, en un any 2020 que volem que passe quan abans millor.”
En total es repartiran un total de 1.500 mascaretes a les cinc confraries de les Terres de l’Ebre, a FEPROMODEL i a les entitats associades del grup.
El GALP Mar de l'Ebre donarà mascaretes al sector pesquer i aqüícola del territori
En total es repartiran un total de 1.500 mascaretes a les cinc confraries de les Terres de l’Ebre
Ara a portada
Publicat el 12 de novembre de 2020 a les 10:44
Actualitzat el 12 de novembre de 2020 a les 10:57
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig