Joves dels centres d’educació secundària d’Amposta i d’altres vinguts de diferents municipis de les Terres de l’Ebre omplien, des de primera hora del matí de dimecres 22, la carpa de l’espai firal 1 d’Octubre i l’auditori municipal. Arrancava així una nova edició del Fòrum Jove 2023, un espai de trobada de tots aquells serveis i recursos que hi ha les Terres de l’Ebre per al jovent. I està rpevist que durant els tres dies, més de 2.000 joves d’Amposta i del conjunt del territori visiten l’espai.
L’educació, el treball i la salut són, tal i com explicava la regidora de Joventut, Carla Bonfill, els principals eixos sobre els quals s’ha estructurat el Fòrum, que s’allargarà fins el divendres 24. Durant estos tres dies, una cinquantena d’activitats i una quarantena d’expositors oferiran recursos als joves per marcar el seu camí. "Es tracta que el jovent tingui en un mateix espai, xerrades i assessorament personalitzat de les diferents vies del seu camí", comentava la regidora. "Totes les activitats estan ja completes", afegia. També posava èmfasi amb les activitats obertes a les famílies i professorat. "Dimecres tarda tindrem la presentació de recursos educatius a famílies i professorat, el taller per a famílies parlem de com entendre i donar suport als malestars emocionals dels nostres fills i filles i també un taller per al professorat de com donar criteris a l’hora d’orientar l’alumnat per als estudis universitaris", detallava.
L’alcalde, Adam Tomàs, es mostrava satisfet per l’espai consolidat en què s’ha convertit ja el Fòrum Jove amb un ventall molt atractiu d’activitats. "Amposta es converteix, una vegada més, en el punt de referència per al jovent a l’hora de conèixer totes les possibilitats de formació i treball que tenim al territori, perquè el talent no marxi", clou.
El Fòrum Jove arranca amb la previsió d’atendre més de 2.000 alumnes de les Terres de l’Ebre
Fins divendres 24 hi haurà una cinquantena d’activitats i una quarantena d’expositors a la zona de l’espai firal 1 d’Octubre
ARA A PORTADA
-
-
La Comunitat de Regants del Pantà de Riudecanyes demana traspassar aigua de l'Ebre a l'embassament de Siurana TarragonaDigital
-
-
L'òrgan de govern dels Fons Nuclears ultima les bases dels ajuts al sector primari i als autònoms Redacció
-
L'Hospital de Tortosa celebrarà enguany mig segle de vida amb actes lúdics, esportius i culturals Redacció
Publicat el 22 de març de 2023 a les 12:55
Actualitzat el 22 de març de 2023 a les 14:12
Et pot interessar
-
Societat
Mel Muria, guardonada amb dues medalles d’or i una d’argent als Premis Internacionals Biolmiel 2025
-
Societat
L’Aldea arranja camins municipals afectats per les pluges torrencials
-
Societat
El COPATE rebrà 900.000 euros del Govern per al control del mosquit i la mosca negra
-
Societat
En marxa les obres d'arranjament de la plaça Carles III de la Ràpita
-
Societat
L’Ajuntament de Roquetes implanta la jornada laboral de 35 hores setmanals
-
Societat
Deu curiositats de Mar Lleixà, la nova alcaldessa de Tortosa
