El Consell Comarcal del Baix Ebre ha contractat un total de 18 treballadors a través del programa Treball i Formació, finançat pel Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), el Servicio Público de Empleo Estatal i el Fons Social Europeu, amb una inversió de 423.601,92 euros. Uns treballadors que s'han incorporat avui als respectius llocs de treball i que han estat rebuts pel president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura.
Concretament, les contractacions s'han dut a terme a través de la línia adreçada a majors de 52 anys; la línia per les persones destinatàries de la Renda Garantida de Ciutadania i la línia específica per aquelles persones que es troben en situació d'atur de llarga durada. Les divuit persones han estat contractades durant un any amb l'objectiu d'afavorir la inserció laboral i millorar l'ocupabilitat de les persones.
Pel que fa a les àrees que ocuparan les persones contractades són la consergeria del Consell Comarcal i del Viver d'Empreses; els serveis administratius i la brigada comarcal, oferint servei als diferents municipis de la comarca. "Amb el programa Treball i Formació afavorim la inserció laboral dels veïns i veïnes del Baix Ebre, millorem l'ocupabilitat de la ciutadania, especialment d'aquelles persones que tenen més dificultats d'accés al mercat laboral", ha manifestat el president del Consell Comarcal del Baix Ebre.
Totes les persones que s'han contractat dintre el programa Treball i Formació rebran una formació complementària per tal que milloren les seues habilitats personals i professionals i afavorir així la seua posterior inserció al mercat laboral.
El Consell Comarcal del Baix Ebre incorpora 18 treballadors amb el programa Treball i Formació
Concretament, les contractacions s'han dut a terme a través de la línia adreçada a majors de 52 anys
ARA A PORTADA
-
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu Redacció
Publicat el 10 de maig de 2022 a les 22:59
Actualitzat el 10 de maig de 2022 a les 23:10
Et pot interessar
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Un nou creuer tria el port de la Ràpita per fer un fondeig tècnic abans de la inauguració
-
Societat Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys