El conductor d’una motocicleta ha mort en un accident a l'N-340 a Camarles.
Amb esta víctima, són 92 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, de les quals 22 motoristes (dades provisionals).
El Servei Català de Trànsit informa que ahir a la nit es va registrar un sinistre viari mortal a l’N-340 a Camarles (Baix Ebre), al punt quilomètric 1.089,5 en sentit Camarles. Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 22.18 h.
Per causes que encara s’estan investigant, una motocicleta va patir una caiguda a la via i el conductor i únic ocupant va resultar ferit greu i va ser traslladat a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, on posteriorment ha mort. Es tracta de R.S.L, un home de 51 anys.
Arran de la incidència, es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
El Servei Català de Trànsit recorda que el SIAVT (Servei d'Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit) es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies de l’any per oferir-los un servei d'orientació i informació sobre els tràmits després del sinistre, conèixer els recursos existents, rebre informació sobre els drets que els reconeix la legislació vigent i el suport psicològic davant d’un sinistre de trànsit. S'hi pot contactar mitjançant el telèfon gratuït 900 100 268 i a través del web victimestransit.gencat.cat.
El conductor d’una motocicleta ha mort en un accident a l’N-340 a Camarles
Societat
La víctima és un veí de Camarles, de 51 anys
ARA A PORTADA
-
Medi ambient Un pont astronòmic de 121 anys: l’Observatori de l’Ebre apunta a l’eclipsi amb sis telescopis Sílvia Berbís Morelló
-
-
-
Terra Com canvia temperatura i humitat en un eclipsi? El Meteocat enviarà tres globus sonda Arnau Urgell i Vidal
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
23 de juliol de 2022 a
les 10:53
Actualitzat el
23 de juliol de 2022 a les
11:47
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa amplia el termini de les obres de l'aparcament dels terrenys de Renfe per la calor
-
Societat
Els turistes accepten limitar l’accés en cotxe al Delta si és per protegir l’espai natural
-
Societat
La calor extrema mata el musclo al delta de l'Ebre: un 20% menys de producció
-
Societat Dalmau reivindica la candidatura “guanyadora” de Móra la Nova per convertir Catalunya en “un referent” en IA
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa
