El conductor d’una motocicleta ha mort en un accident a l'N-340 a Camarles.
Amb esta víctima, són 92 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, de les quals 22 motoristes (dades provisionals).
El Servei Català de Trànsit informa que ahir a la nit es va registrar un sinistre viari mortal a l’N-340 a Camarles (Baix Ebre), al punt quilomètric 1.089,5 en sentit Camarles. Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 22.18 h.
Per causes que encara s’estan investigant, una motocicleta va patir una caiguda a la via i el conductor i únic ocupant va resultar ferit greu i va ser traslladat a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, on posteriorment ha mort. Es tracta de R.S.L, un home de 51 anys.
Arran de la incidència, es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
El Servei Català de Trànsit recorda que el SIAVT (Servei d'Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit) es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies de l’any per oferir-los un servei d'orientació i informació sobre els tràmits després del sinistre, conèixer els recursos existents, rebre informació sobre els drets que els reconeix la legislació vigent i el suport psicològic davant d’un sinistre de trànsit. S'hi pot contactar mitjançant el telèfon gratuït 900 100 268 i a través del web victimestransit.gencat.cat.
El conductor d’una motocicleta ha mort en un accident a l’N-340 a Camarles
Societat
La víctima és un veí de Camarles, de 51 anys
ARA A PORTADA
-
Política Mar Lleixà encapçalarà la candidatura d’ERC a Tortosa en les eleccions del 2027 Joan Navarro
-
Política Movem-PSC retallaria distàncies amb Junts a Tortosa i empatarien a vuit regidors, segons una enquesta Joan Navarro
-
Política Deltebre adverteix que la reforma del Reglament de Costes podria afectar fins al 65% del Delta Joan Navarro
-
Medi ambient La nova planificació elèctrica reforçarà la xarxa de les Terres de l’Ebre amb l’ampliació d’Els Aubals Joan Navarro
-
Medi ambient Al·legacions ecologistes contra la central hidroelèctrica reversible de la Fatarella i Flix ACN
Publicat el
23 de juliol de 2022 a
les 10:53
Actualitzat el
23 de juliol de 2022 a les
11:47
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita, Deltebre i l’Aldea incorporen un sistema per anticipar els efectes dels temporals i millorar la resposta
-
Societat
Tortosa prepara una segona fase per fer visitable el fortí de Bonet
-
Societat
Ecologistes en Acció demana limitar l’impacte dels centres de dades de l’Ebre
-
Societat
El futur Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre, declarat projecte estratègic de país
-
Societat
La zona esportiva de l’Ametlla de Mar estrenarà il·luminació, fotovoltaica i millores en la depuració
-
Societat
Flix rehabilita el Mas de les Cigonyes de Sebes per reforçar les activitats de formació i investigació
