La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 5.137 casos confirmats per PCR o antígens (6 més que en el balanç anterior), 5.371 si es tenen en compte la resta de proves. Per altra banda, la taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre el 29 de novembre i el 5 de desembre és de 44 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 125, pels 196 de la setmana anterior. El 2,39% de les proves que es fan donen positiu.
En esta regió han mort 120 persones des de l'inici de la pandèmia (cap més des de l'últim balanç). Entre el 29 de novembre i el 5 de desembre es van notificar 5 defuncions, les mateixes en l'interval anterior.
El risc de rebrot baixa 1 punt i se situa en 76, per sota del de la setmana anterior, quan era de 148.
L'Rt puja dues centèsimes, fins a 0,67, mentre que la setmana anterior era de 0,82. Segons l'últim balanç, hi ha 30 persones ingressades (-1). Entre el 29 de novembre i el 5 de desembre hi havia 32 ingressats. La setmana anterior van ser 40 els hospitalitzats.
El 2,39% de les proves de coronavirus que es fan a l'Ebre donen positiu
Este dilluns s'han notificat 6 nous casos
- Extracció de sang -
- HTVC
ARA A PORTADA
-
Tortosa obre la ciutat al riu amb una zona d'oci, un nou carril bici i la reordenació de la rambla Felip Pedrell Redacció
-
-
El govern espanyol demana per carta a 106 municipis que detallen els danys d'episodis catastròfics Redacció
-
-
Considerada «molt forta» la candidatura de Móra la Nova per instal·lar una de les gigafactories europees d'IA Redacció
Publicat el 09 de desembre de 2020 a les 12:09
Actualitzat el 09 de desembre de 2020 a les 12:58
Et pot interessar
-
Societat
Fires i mercats de Nadal 2025 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Científics de la URV constaten que la qualitat dels carbohidrats en la dieta té un paper clau per prevenir demències
-
Societat
Els comerços de Tortosa es desperten amb pintades per no tenir accessos adaptats
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa construïx el segon aparcament als antics terrenys de Renfe
-
Societat
Bombers voluntaris de l'Ebre i Tarragona demanden la Generalitat per reclamar drets laborals
-
Societat
La població creix un 1,7% a les Terres de l'Ebre
