L'Antiga Fàbrica Damm de Barcelona acull durant el dia d'avui 8 de març, l'esdeveniment GastroDona, que reunix de manera virtual a setze reconegudes xefs de Catalunya i Balears.
L'esdeveniment apadrinat per Carme Ruscalleda compta amb la participació de dos xefs ebrenques, les germanes Eli i Diana Vilamaña del restaurant Bistrot de Gandesa.
Altres cuineres del GastroDona són Carlota Claver (La Gormanda, Barcelona), Núria Bonet (Ca la Núria, Bellver de Cerdanya), Roseta Jorba (Pa i Raïm, Palafrugell) o Fina Puigdevall i Martina Puigvert (Els Cols, Olot), Carme Picas (El Ginjoler, Sant Feliu de Guíxols), Iolanda Bustos, coneguda popularment com la xef de les flors o Laura Ponts, influencer foodie.
La somelier Meritxell Falgueras proposa durant tota la jornada el maridatge ideal d'algunes de les elaboracions de les cuineres, amb les cerveses de la marca Estrella Damm. L'acte està conduït per la periodista Carme Gasull i es retransmet de manera virtual entre les nou del matí i les cinc de la tarde a través de la plataforma Youtube (GastroEvents En línia).
Algunes de les Xefs participantselaboren les receptes des dels seus propis restaurants i altres des de l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm de Barcelona.
Dos xefs ebrenques, entre les 16 cuineres del GastroDona a l'antiga Fàbrica Damm de Barcelona
Les cuineres participants elaboraren les receptes estrella dels seus restaurants a través del Canal YouTube de GastroEvents

- Les germanes Valimanya, les dos Xefs del Restaurant Bistrot de Gandesa -
- GastroDona
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2021 a les 15:46
Actualitzat el 08 de març de 2021 a les 16:03
Et pot interessar
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any
-
Societat «Els herois de Vandellòs I»: el documental que destapa l’accident nuclear que es va evitar a l'Ebre