Dos dies de dol oficial a Rasquera per la mort d'un jove del municipi en un accident de trànsit

Decretats dos dies de dol oficial Rasquera per la mort del veí de vint-i-un anys en un accident de trànsit al Perelló

  • Vista de Rasquera des de la muntanya. -
Publicat el 16 d’agost de 2022 a les 09:19
Actualitzat el 16 d’agost de 2022 a les 09:25
Decretats dos dies de dol oficial a Rasquera per la mort del jove de vint-i-un anys, veí del municipi, el dia 15 d'agost al matí en un accident de trànsit a la TV-3022 a l'altura del Perelló.

L'Ajuntament de Rasquera vol manifestar amb este fet l'acompanyament a familiars i amics i mostrar el condol i el pesar que sent tota la població amb la pèrdua del jove del municipi.

Amb esta víctima, són 105 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.

Per causes que encara s’estan investigant, dos turismes van xocar frontalment. A conseqüència de l’accident, va morir el conductor d’un dels dos cotxes (veí de Rasquera). La conductora de l’altre turisme va resultar ferida en estat crític i traslladada en helicòpter a l’hospital Joan XXIII de Tarragona.