Un total de disset treballs opten a la primera edició del Premi Periodisme Terres de l’Ebre, que premiarà el millor treball periodístic del 2014 elaborat per un professional sobre temes relacionats amb les Terres de l’Ebre. Esta iniciativa va sorgir en la primera Assemblea General que va convocar la nova Junta de la demarcació de l’Ebre del Col·legi de Periodistes de Catalunya. La concessió del Premi tindrà lloc el 7 de març en el marc de la Festa del Periodisme de les Terres de l’Ebre, també de nova creació.
Amb este premi, dotat amb 1.000 €, es pretén reconèixer el treball de professionals, col·legiats o no col·legiats, que hagen publicat o emès, entre l’1 de gener i el 31 de desembre del 2014, un treball periodístic en qualsevol format i que estiga relacionat amb les Terres de l’Ebre. Dels treballs que opten al Premi, tres corresponen a la premsa escrita; cinc, a mitjans d’Internet; vuit, a la televisió (sis de Canal TE, un de TV3 i un de La Xarxa, TV), i un d’ells és un assaig periodístic en format de llibre.
ARA A PORTADA
-
Política El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues Redacció
-
Economia Europa obre la convocatòria per a les set gigafactories d'IA: Móra la Nova en plena cursa Redacció
-
-
Economia Reactiven les obres del regadiu de Vingalis a la Ribera d'Ebre, un projecte pendent feia setze anys Redacció
-
Societat Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa Redacció
Publicat el
17 de febrer de 2015 a
les 18:34
Actualitzat el
17 de febrer de 2015 a les
18:36
Et pot interessar
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
De «tat» a «poval»: 30 paraules i expressions que només entendràs si ets de les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern declara d'utilitat pública els parcs eòlics Tivissa III i Tivissa IV
-
Societat
L'exgerent de la Cooperativa de l'Aldea declara que desconeixia la situació econòmica fins pocs dies abans de la fallida
-
Societat
Amposta commemora la memòria històrica en el 88è aniversari de la batalla de l'Ebre
-
Societat
Móra d'Ebre inaugurarà una escultura inspirada en una icònica fotografia de la Batalla de l'Ebre
