Agents de la Guàrdia Civil han detingut un ciutadà de nacionalitat romanesa i veí de la Ràpita, com a responsable d'una plantació de marihuana que es trobava dissimulada a l'interior d'un canyar dins del parc natural del Delta de l'Ebre, al terme municipal d'Amposta.
Amb motiu dels diferents operatius que estableix la Guàrdia Civil per a la protecció dels espais naturals i la prevenció de contraban, durant la tarda de divendres passat quan es realitzaven tasques de vigilància en una zona del parc natural del Delta de l'Ebre, pròxima a la localitat d'Amposta va ser detectat una forta olor de marihuana.
Poc després es va descobrir entre un canyar una plantació de marihuana en fase de recol·lecció, amb 46 plantes que superaven els 3 metres d'alçada. Després d'establir un servei de vigilància va ser sorpresa una persona realitzant diversos treballs de manteniment en aquesta plantació.
Un cop intervingudes les plantes es va determinar un pes de 160 quilos, i es va procedir a la detenció d'un ciutadà veí de Sant Carles de la Ràpita i de nacionalitat romanesa com a suposat autor d'un delicte de tràfic de drogues ( cultiu i elaboració de marihuana), posteriorment va ser posat a disposició del Jutjat d'Instrucció número 2 d'Amposta en funcions Guàrdia.
Detingut un ciutadà de la Ràpita pel cultiu de 46 plantes de marihuana al Delta
La plantació es trobava dissimulada entre canyars, al terme d'Amposta | En total s'han incautat 160 kg

- Imatge de la plantació. -
- Guàrdia Civil
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2017 a les 13:37
Actualitzat el 20 de setembre de 2017 a les 13:49
Et pot interessar
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nova normativa de pesca recreativa a les Terres de l’Ebre: limitacions, vedes i talles mínimes a partir del setembre
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa