Les proves PCR practicades al final de la setmana passada i durant el cap de setmana a les persones ingressades a la segona planta de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús, a Tortosa, han detectat 14 casos positius per covid-19, segons ha informat este dissabte l'Ajuntament de Tortosa.
Després que, la nit de dijous, un dels pacients ingressats a la unitat de llarga estada presentés un quadre de febre se li va efectuar una primera prova PCR. Atès que el resultat va ser positiu per covid-19, es van estendre les anàlisis a la resta de persones ingressades, tant a la unitat de llarga estada com a la de subaguts, així com a tot el personal sanitari que van treballar en estes unitats durant els dies anteriors.
La diagnosi, coneguda este dissabte, ha donat com a resultat 13 casos positius més entre els pacients i 16 negatius.
Pel que fa al personal, de moment no hi ha cap resultat positiu però s'està a l'espera de conèixer el resultat de totes les proves.
Els casos positius s'han traslladat a l'àrea de tractament de la covid de l'hospital de la Santa Creu, mentre que la resta de persones es mantenen aïllades preventivament a la segona planta fins que d'aquí a uns dies se'ls repetisca la prova PCR.
Detectats 14 positius per Covid-19 a la unitat de llarga estada i de subaguts de l'Hospital de la Santa Creu de Jesús
Les proves PCR s'han fet després que una persona ingressada presentés un quadre de febre, que va acabar donant positiu per coronavirus
Publicat el 17 d’octubre de 2020 a les 21:31
Actualitzat el 17 d’octubre de 2020 a les 21:36
Et pot interessar
-
Societat Joves agricultors i ramaders sospiten que s’estan manipulant els preus de l’oli d’oliva i demanen una investigació
-
Societat Amposta fa el primer pas per regular els habitatges d’ús turístic i limitar-los a 2.000
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
ARA A PORTADA