Denuncien vuit joves per reunir-se en un local de matinada a Amposta
Els identificats infringien el toc de queda i excedien el nombre màxim de persones en una mateixa reunió social
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de desembre de 2020 a
les 19:50
Actualitzat el
13 de desembre de 2020 a les
19:58
La Policia Local d'Amposta ha denunciat vuit joves, entre els quals hi ha menors, per reunir-se en un local de matinada a la localitat, segons han informat fonts policials a l'ACN. Els nois es trobaven reunits en el seu club al voltant de les dos de la matinada, i han estat denunciats per infringir el toc de queda establert a partir de les deu de la nit a tot Catalunya, i per excedir el límit màxim de sis persones que poden participar en una mateixa reunió social.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
-
Societat
Freginals, Godall i Paüls reben terminals de la Xarxa Rescat per reforçar la resposta a emergències
