Els Agents Rurals han denunciat el propietari d'una granja de porcs al Montsià per una gestió inadequada dels cadàvers. Segons informa el cos, els cadàvers van atreure un centenar de voltors. Tres exemplars d’esta espècie protegida van topar amb una línia elèctrica i, de retruc, això va causar un incendi.
Els Agents Rurals recorden que cal dipositar les baixes de la granja al contenidor de l’explotació i deixar-lo tapat; mantenir el dipòsit en bones condicions i garantir les mesures d’higiene i bioseguretat, i avisar l’empresa gestora dels cadàvers perquè s’encarregue de la retirada.
Denuncien el propietari d'una granja de porcs al Montsià per una gestió inadequada dels cadàvers
Tres voltors atrets per les restes animals van topar amb una línia elèctrica i això va causar un incendi

- Els voltors van topar amb una línia elèctrica i van provocar este incendi -
- Agents Rurals
ARA A PORTADA
-
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties» Xavi Llambrich
-
Publicat el 06 de maig de 2019 a les 12:56
Actualitzat el 06 de maig de 2019 a les 13:10
Et pot interessar
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats