Als voltants de les 8,30 hores d’este divendres, agents dels Mossos d’Esquadra pertanyents a l’Àrea Regional de Trànsit de les Terres de l’Ebre han estat requerits pel Cos de Vigilants Municipals del Perelló per tal d’inspeccionar un microcotxe al qual havien aturat mentre circulava per la carretera TV-3022, entre el Perelló i Rasquera.
Un cop en el lloc dels fets el agents han observat que el microcotxe no tenia la porta del conductor ni la tapa del motor.
El conductor, de 48 anys, presentava símptomes d’anar sota els efectes de l’alcohol per la qual cosa ha estat sotmès a les proves de detecció d’alcoholèmia i ha donat un resultat positiu de 0,77 mg/l.
D’altra banda, els agents també han comprovat que este conductor tenia una suspensió del permís de conduir AM per una condemna penal anterior i no havia fet el curs obligatori de recuperació de l’esmentat permís.
El microcotxe no disposava d’assegurança en vigor i tampoc havia passat l’ITV obligatòria.
Els agents l’han denunciat penalment per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques amb una taxa superior a 0,60mg/l.
D’altra banda l’infractor també ha estat denunciat administrativament per manca d'assegurança, no haver passat la ITV, circular per via pública interurbana amb deficiències tècniques greus i conduir sense tenir el permís en vigor.
El vehicle ha estat traslladat al dipòsit municipal de vehicles del Perelló i les diligències penals seran remeses al jutjat d’instrucció de guàrdia de Tortosa.
Denunciat un conductor begut que circulava amb un microcotxe sense porta ni ITV i amb el carnet suspés
L'home, de 48 anys, ha donat un resultat positiu de 0,77 mg/l al test d'alcoholèmia
- El microcotxe no tenia la porta del conductor ni la tapa del motor, entre altres deficiències. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de març de 2024 a
les 18:11
Actualitzat el
09 d’abril de 2024 a les
12:06
Et pot interessar
-
Societat Costes invertirà 1,4 milions en obres d'emergència a l'Illa de Buda i Calafell
-
Societat
La Marató de Donants de Sang arriba a Tortosa els dies 25 i 26 de març
-
Societat
En marxa, de nou, el servei de canguratge municipal d'Amposta
-
Societat
«Ets un Solet», la nova campanya per dinamitzar el comerç d'Alcanar
-
Societat
Eurecat Amposta crearà la primera gran escultura de plantes per a papallones i pol·linitzadors de l'Ebre
-
Societat
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre
