L’Ajuntament de Deltebre i l’associació FECOTUR han presentat el nou cicle de jornades gastronòmiques que s’impulsa per seguir posant en valor el producte de qualitat i de proximitat. Enguany es presenten diferents novetats, una d’elles les jornades de la Closca que s’inicien tot just este divendres 11 de març i que substitueixen les anteriors jornades de la Tellerina. També s’incorporen este any les jornades del Peix de Bassa, els menús especials durant la celebració del Deltebre Dansa.
En total es realitzaran fins a 7 jornades gastronòmiques al llarg d’aquest any 2022. L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha remarcat que “durant tots aquests anys hem estat impulsant les jornades gastronòmiques com a una oportunitat per a donar a conèixer el nostre producte i la nostra cuina, però també per a posar en valor aquells sectors, com la caça o la pesca, que ens ajuden a despertar l’essència Delta i a dinamitzar l’economia del municipi”.
Com s’ha esmentat anteriorment, aquest 11 de març comencen les jornades de la Closca, les quals compten amb la participació de fins a 10 restaurants del municipi. La regidora d’Acció Comercial, Ingrid Santiago, ha explicat que “aquest any hem volgut ampliar aquestes jornades per donar cabuda a nous productes que també són exquisits i que formen part de la nostra tradició i la nostra cuina”. Aquestes jornades s’allargaran fins al proper dia 27 de març i els menús ja es poden consultar a la pàgina web de http://www.deltebre.cat .
En la roda de premsa, celebrada al Passeig del Riu, a l’alçada de la Confraria de Pescadors Sant Juan, també ha participat el vicepresident de FECOTUR, Ricard Chopo, qui ha qualificat aquestes jornades gastronòmiques “com una bona notícia atenent que des de l’associació sempre hem apostat per la seva organització i el seu impuls”.
Cal esmentar que, més enllà d’estes jornades gastronòmiques, des de l’Ajuntament de Deltebre, conjuntament amb FECOTUR, també s’impulsa la ruta de tapes de Deltebre, Volta i Tapa’t, que la darrera edició també es va efectuar amb el municipi de Sant Jaume d’Enveja, i la mostra gastronòmica Mescla.
Deltebre inicia el cicle de gastronomia amb les Jornades Gastronòmiques de la Closca
Les jornades de la Closca que s’inicien este divendres 11 de març i substituïxen les anteriors jornades de la Tellerina
- L’Ajuntament de Deltebre i l’associació FECOTUR han presentat el nou cicle de jornades gastronòmiques que s’impulsa per seguir posant en valor el producte de qualitat i proximitat -
- Ajuntament de Deltebre
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2022 a
les 19:51
Actualitzat el
09 de març de 2022 a les
20:10
Et pot interessar
-
Societat
Amposta activa el cens genètic caní per fomentar el civisme i la protecció animal
-
Societat
La Diputació de Tarragona reforça la seguretat viària a la TV-3541 entre Paüls i Xerta
-
Societat
Realitzada la primera prova del sistema ES-Alert a l'àrea d'influència de la nuclear de Vandellòs II
-
Societat
Roquetes estrena l’Estadi de l’Observatori amb 1,2 milions d’inversió
-
Societat
El Govern enllesteix l'adequació de la plaça mirador del port de l’Ampolla
-
Societat
Caixabank paga 3 milions per retirar l'acusació contra Bankia i dos empleats pel cas de la cooperativa de l'Aldea
