Més de 750 persones, majors de 16 anys i empadronats a Deltebre, han participat en la segona volta del procés de participació per escollir on destinar els diners de les Festes Majors 2021. De les 10 opcions finalistes, els votants tenien la possibilitat de seleccionar fins a tres propostes per així distribuir una dotació econòmica de 100.000€.
Després d’analitzar els resultats, les més votades han estat les següents: en primera posició, amb un total de 360 vots, Reforç del batxejat i millora de l’asfalt de carrers en general (43.000€); en segona posició, amb una suma de 241 vots, accions de millora de la situació dels animals abandonats o maltractats a Deltebre (29.000€); i, en tercera posició, amb 231 vots, completar els trams pendents d’enllumenat del Passeig del Riu (28.000€).
Aquestes actuacions, tal com s’indica al reglament del procés, es desenvoluparan durant els propers mesos. La resta de resultats de la votació ja es poden consultar a l’espai Deltebre Participa de la pàgina web www.deltebre.cat.
Més enllà d’aquest punt, en la sessió plenària d’este dimecres, a banda de la pressa de possessió de les noves regidories i explicació del cartipàs, també s’ha aprovat per unanimitat una proposta d’alcaldia per manifestar el recolzament de l’Ajuntament de Deltebre a la mobilització portada a terme el dia 26 de setembre a la Badia del Fangar, i l’aprovació inicial del reglament del Consell Municipal d’Esports.
A banda, també s’han debatut les següents mocions presentades per ERC Deltebre: per acabar amb la discriminació de les dones a l’esport i amb la sexualització del cos de les esportistes, aprovada per unanimitat; per dotar de vestuaris i magatzem el casal de l’esport Lo Salat, que ha estat rebutjada amb els vot d’Enlairem i els vots a favor d’ERC Deltebre i PSC Deltebre; per a la renovació i instal·lació de noves papereres, que ha estat rebutjada amb els vot d’Enlairem i els vots a favor d’ERC Deltebre i PSC Deltebre; i, finalment, en defensa dels represaliats i càrrecs públics encausats per l’1 d’octubre, que ha estat aprovada amb els vots favorables d’Enlairem Deltebre, ERC Deltebre i l’abstenció del PSC Deltebre.
Deltebre destina els diners de Festes en arranjar carrers i a l'atenció d'animals abandonats
Més de 750 persones han participat en la segona volta del procés de participació per escollir on destinar els diners de les Festes
- Deltebre vol millorar les condicions dels animals abandonats al municipi amb part del pressupost de les Festes 2021 -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’octubre de 2021 a
les 17:36
Actualitzat el
07 d’octubre de 2021 a les
17:50
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
