Es difondrà durant les festes de Nadal mitjançant canals de televisió amb abast arreu del territori i cadenes i grups de televisió local, i també ràdios, diaris, xarxes socials i anuncis a l’exterior.
Per rodar l’espot i per a la imatge gràfica, hi han participat gent del sector, com la Glòria Juanals, una pagesa de Calonge o la Cristina Pedret, ramadera de Móra d’Ebre, totes dues integrants de l’Associació de Dones del Món Rural; Pedret, a més, és membre de l’Associació de Ramaders de Cabrum de Catalunya. El pescador és en Josep Antoni Cruz, de Palamós.
Els productes locals i la cohesió territorial, a debat
La campanya s’emmarca en el gran debat de país que s’ha obert en el Consell Català de l’Alimentació per posar en valor els aliments produïts a Catalunya i la importància de garantir l’accés a una alimentació sana, segura i de qualitat, i també la cohesió territorial.
Hem engegat una campanya per posar en valor els nostres pagesos, ramaderes i pescadors i pescadores.
Et pot interessar
-
Societat La Policia Local d’Amposta identifica tres responsables d’un nou abocament al polígon de l’Oriola
-
Societat «Delta», la primera sèrie de ficció rodada al cor de l’Ebre, s’estrena el 7 de juliol a 3Cat
-
Societat Universitats prem l'accelerador per impulsar els estudis de Medicina al campus ebrenc de la URV
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat Una retallada de mestres posa en risc l’Escola 1 d’Abril de la Palma d’Ebre