Es difondrà durant les festes de Nadal mitjançant canals de televisió amb abast arreu del territori i cadenes i grups de televisió local, i també ràdios, diaris, xarxes socials i anuncis a l’exterior.
Per rodar l’espot i per a la imatge gràfica, hi han participat gent del sector, com la Glòria Juanals, una pagesa de Calonge o la Cristina Pedret, ramadera de Móra d’Ebre, totes dues integrants de l’Associació de Dones del Món Rural; Pedret, a més, és membre de l’Associació de Ramaders de Cabrum de Catalunya. El pescador és en Josep Antoni Cruz, de Palamós.
Els productes locals i la cohesió territorial, a debat
La campanya s’emmarca en el gran debat de país que s’ha obert en el Consell Català de l’Alimentació per posar en valor els aliments produïts a Catalunya i la importància de garantir l’accés a una alimentació sana, segura i de qualitat, i també la cohesió territorial.
Hem engegat una campanya per posar en valor els nostres pagesos, ramaderes i pescadors i pescadores.
Et pot interessar
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca
-
Societat Tortosa ja té les reines i hereus majors de les festes de la Cinta 2025
-
Societat El FabLab Terres de l’Ebre millora l’autonomia d’una jove amb mobilitat reduïda amb impressió 3D
-
Societat L’Arrossera obre les portes com a nou espai de talent, creació i identitat a Deltebre