La Plataforma Salvem lo Montsià ha fet una crida urgent davant d'un nou espoli d'oliveres mil·lenàries, en este cas al terme d'Ulldecona.
Segons exposen en una nota de premsa, s'han començat a arrancar oliveres monumentals a una finca situada a tocar de l’Ermita d’Ulldecona, el mateix lloc on fa unes setmanes el president de la Generalitat, Quim Torra Torra es va comprometre a protegir per llei o amb un "decret immediat" les oliveres mil·lenàries.
Per esta raó Salvem lo Montsià fa una convocatòria urgent este divendres 5 d'abril a les 18:00 hores en protesta per l'arrencada de noves oliveres. El punt de trobada és l'entredor de l'Ermita de la Pietat.
S’anirà a la finca on s’estan arrencant les oliveres monumentals i allà la platadorma explicarà les accions que s'estan emprenent per a denunciar i aturar este nou espoli del nostre patrimoni natural.
Crida urgent de Salvem lo Montsià per aturar l'espoli de més d'oliveres mil·lenàries
Societat
Ara s'estan arrencant oliveres a tocar de l'Ermita de la Pietat, a Ulldecona
ARA A PORTADA
-
-
Societat L’exalcalde de l’Ametlla de Mar atribueix a la gestió del patrimoni familiar els 2,4 milions a Andorra ACN
-
Política L’oposició de Móra d’Ebre acusa l’alcalde de posar en risc l’ampliació de la residència per interessos familiars Joan Navarro
-
Política Tortosa aprovarà la cessió de dos solars per construir 50 pisos de lloguer assequible Joan Navarro
-
Publicat el
04 d’abril de 2019 a
les 11:06
Actualitzat el
04 d’abril de 2019 a les
11:22
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
-
Societat
L’Aldea estrena el primer carregador de vehicles elèctrics al nucli urbà
-
Societat
L’Ampolla repararà les filtracions de la coberta del pavelló Jordi Pitarque Ceprià
-
Societat
Deltebre guardarà cartes dels veïns en una càpsula del temps fins al 2077
-
Societat
Les dones rurals reivindiquen més oportunitats i reconeixement en una trobada a la Ràpita
