Ja han començat els treballs d'enderroc dels immobles situats al carrer Costa de Capellans, que van ser declarats en ruïna imminent després de l'incendi que va patir un dels edificis el passat mes de gener.
Durant les últimes setmanes s'han efectuat els treballs previs a l'enderroc que han consistit en la retirada de l'enllumenat públic, així com la instal·lació de lones i terra per protegir el carrer i la plaça de l'Absis durant les tasques d'enderroc.
[noticia]30357/[/noticia]
L'enderroc es farà de manera manual i amb extremada cura, atesa la morfologia de la trama urbana, l'antiguitat i l'estabilitat del conjunt patrimonial de l'entorn immediat i l'estat de deteriorament dels quatre immobles afectats. L'Ajuntament va adjudicar els treballs, per tramitació d'emergència, a l'empresa Regimovi per un import de 156.376 euros.
Mentre s'executen els treballs d'enderroc es mantindrà tallat l'accés a vehicles i persones a tota la zona de la plaça de l'Absis.
Comença l'enderroc dels edificis de la plaça de l'Absis de Tortosa declarats en ruïna
Societat
Els treballs es faran amb extremada cura, atesa la morfologia de la trama urbana, l'antiguitat i l'estabilitat del conjunt patrimonial de l'entorn immediat
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2024 a
les 08:00
Actualitzat el
27 de febrer de 2024 a les
13:07
Et pot interessar
-
Societat
La CHE instal·larà onze estacions per mesurar el cabal i la pluja al tram final de l’Ebre
-
Societat
El nou cap dels Agents Rurals a l’Ebre vol desplegar franges de protecció contra incendis en més de 6.000 equipaments
-
Societat
El Delta porta el peix local a les aules per fomentar-ne el consum entre els infants
-
Societat
La Guàrdia Civil desplega un dispositiu especial de protecció ambiental durant la sega de l’arròs
-
Societat
L’Ajuntament de l’Ampolla denuncia desperfectes al casal municipal després d’una festa jove
-
Societat
Jesús es mou pel càncer infantil amb una cursa i caminada solidàries
