Davant la situació d’incertesa generada per la pandèmia de la Covid19 i per la manca de concreció del pla de desescalada del govern espanyol en referència a la realització de concerts i festivals de música, l’organització de Lo Riu Sona Festival d'Amposta ha decidit cancel·lar l’edició prevista per enguany i posposar-la per al 29 de maig del 2021.
A través d’un comunicat emès a les xarxes socials del Festival, que estava previst per al proper 30 de maig, l’organització assenyala que totes aquelles persones que ja disposen de l’entrada podran utilitzar-la per a l’edició del 2021. Els que no, poden recuperar els diners de les entrades, descomptant l’euro de gestió de cadascuna, enviant un e-mail a jorge@exits.cat, indicant el numero de comanda.
"És una decisió duríssima", assenyalen, "però per responsabilitat i davant la incertesa, l’haviem de prendre. Esperem que aquest malson acabi aviat i ens puguem tornar a abraçar", conclouen.
Cancel·lat lo Riu Sona Festival, previst per al 30 de maig a Amposta
Aquells que ja havien adquirit l'entrada poden aprofitar la mateixa per a l'edició del 2021 o demanar el retorn dels diners

- La propera edicií se celebrarà al maig del 2021
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2020 a les 11:57
Actualitzat el 14 de maig de 2020 a les 12:15
Et pot interessar
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any
-
Societat «Els herois de Vandellòs I»: el documental que destapa l’accident nuclear que es va evitar a l'Ebre