No pernoctar a la platja, estacionar als espais reservats amb esta finalitat, utilitzar les zones de pesca i de gossos i endur-se la brossa a casa. Són els quatre missatges principals de la campanya de conscienciació ’Quan vagis a la platja, siguis responsable’, que ha engegat l’Ajuntament d’Amposta, a través de la regidoria de Turisme i Promoció Exterior, per donar a conèixer els usos de la platja de l’Eucaliptus recollits a la nova ordenança que regula aquest espai natural i que va ser aprovada inicialment el ple del 31 de maig. Es tracta d’una campanya comunicativa en xarxes socials i mitjans convencionals que es reforça amb la presència de quatre agents ambientals que informen a peu de platja d’aquesta normativa i vetllen pel seu compliment. "Després dels primers dies de presència dels i les agents ambientals a la platja, el balanç és satisfactori", assenyala l’alcalde, Adam Tomàs, "la majoria de persones respecten les zones d’estacionament i no s’estan a la platja més enllà de les deu de la nit, tot i que ens queda més feina de conscienciació sobre l’espai delimitat per a gossos i les zones de pesca".
Per delimitar les zones d’aparcament, l’Ajuntament d’Amposta, en col·laboració amb el Parc Natural del Delta, ha instal·lat 1.200 pals de fusta que marquen l’espai fins on es pot deixar el vehicle. A partir d’aquesta zona, s’ha d’accedir a la platja a peu. "És molt important que el trànsit rodat no accedeixi a la vora de la costa si volem protegir aquest espai natural", afegeix el regidor de Turisme i Promoció Exterior, Pep Simó.
Campanya per conscienciar sobre el bon ús de la platja de l’Eucaliptus
Quatre agents ambientals difondran a peu de platja la normativa d’estacionament, pesca i animals de companyia d’esta zona
ARA A PORTADA
-
La cantautora Montse Castellà tanca el Barnasants amb un concert especial este diumenge a Amposta Sílvia Berbís Morelló
-
-
«Molts creuen que només tractem casos d'infidelitats, però a mi són els que menys m'interessen» Sílvia Berbís Morelló
-
-
L’impacte econòmic de l’eclipsi solar total a Catalunya: hotels plens i allau de visitants Josep-Maria Arauzo-Carod
Publicat el
05 de juliol de 2021 a
les 18:09
Actualitzat el
05 de juliol de 2021 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
Amposta formalitza un conveni per fomentar activitats educatives, socials i esportives inclusives
-
Societat
Joventut presenta a Benifallet el PNJCat 2030, el nou full de ruta de les polítiques juvenils
-
Societat
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La regió policial reconeix la tasca i el compromís dels agents de les Terres de l’Ebre
-
Societat
El govern fa una crida als ajuntaments ebrencs a elaborar plans locals d’impuls al català
-
Societat
L'Estat aboca 20.000 metres cúbics de sorra a l'illa de Buda per reparar els danys del temporal
