El grup Bon Preu preveu una gran temporada d’estiu i per això reforça en 450 llocs de treball la seua plantilla per cobrir les necessitats dels seus establiments, especialment els de costa i de zones turístiques, com la Costa Brava, la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. “L’objectiu principal d’aquesta contractació és mantenir la qualitat del servei d'atenció al client”, diu l'empresa en un comunicat.
La campanya d’estiu durarà fins a mitjans de setembre. A més d’aquesta contractació, Bon Preu requerirà de noves incorporacions amb les obertures dels nous establiments previstos a Reus, Tortosa i Tàrrega a finals d’enguany.
Els candidats que vulguen inscriure’s-hi, tant a la campanya d’estiu com a la de les noves obertures, només han de visitar el web del grup i adjuntar el seu currículum a l’apartat “Treballa amb nosaltres”.
Actualment, Bon Preu ja compta amb més de 6.000 treballadors amb 221 establiments repartits per tot Catalunya: 123 supermercats Bonpreu, 47 hipermercats Esclat, tres Iquodrive i 41 benzineres EsclatOil i vuit minimercats.
Bon Preu contracta 450 persones per a la temporada d'estiu
La Costa Brava, la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre són les zones on més s’enfortiran els equips humans

- Supermercat al carrer Portal Nou de Terrassa -
- Cristobal Castro
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juny de 2017 a les 18:23
Actualitzat el 30 de juny de 2017 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia