L’edició 2020 dels Premis Emprèn ha comptat amb un total de 62 projectes presentats, xifra que mostra un augment significatiu respecte els 55 de l’edició anterior. La Diputació de Tarragona ha tingut obert el termini per fer arribar les propostes empresarials fins el 31 de juliol, en una edició que posa en valor l’esforç dels projectes per adaptar-se al context socioeconòmic derivat de la COVID-19.
Un any més, els Emprèn volen fomentar l'esperit emprenedor i contribuir a generar ocupació de qualitat al Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès, impulsant els projectes empresarials nascuts al territori. En esta edició s’han adreçat a persones emprenedores que vulguen posar en marxa un projecte empresarial o que l’hagen iniciat a partir de l’1 de juliol de 2017. El certamen premiarà amb 4.000 euros el guanyador de cadascuna de les 5 categories del certamen: turisme, cultura i experiències; salut i esport; tecnologia i innovació; eficiència energètica, i sostenibilitat i economia social. A més, el jurat podrà atorgar fins a 15 reconeixements, cinc més que l’any anterior, a altres projectes participants, que s'enduran un premi de 1.000 euros cadascun. Tots els projectes premiats també rebran assessorament tècnic per part de la Diputació de Tarragona i/o de les seves entitats col·laboradores.
Amb l’objectiu de donar resposta a la crisi sanitària i econòmica derivada de la COVID-19, la Diputació de Tarragona va afegir a les bases de la convocatòria un nou criteri de valoració que té en compte l'adaptació dels projectes al nou context socioeconòmic derivat de la COVID-19. Així, es posen en valor aquelles propostes i mesures més innovadores que han permès que els negocis hagen continuat amb la seva activitat d’acord amb l’adaptació i l’esforç de mobilització d’aquests a les noves circumstàncies socioeconòmiques.
Els Premis Emprèn són un dels eixos centrals de tot un conjunt d’actuacions que des de l'Àrea de Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria de la Diputació de Tarragona es duen a terme per donar suport a les iniciatives emprenedores i al creixement econòmic, social i sostenible del territori. Des de l'any 2013, el certamen ha impulsat un total de 159 projectes empresarials del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès.
Augmenta la participació als Premis Emprèn de la Diputació de Tarragona, amb 62 propostes presentades
La dotació econòmica total és de 35.000 euros i es poden reconèixer fins a 20 propostes empresarials
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’agost de 2020 a
les 16:35
Actualitzat el
26 d’agost de 2020 a les
16:49
Et pot interessar
-
Societat
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre
-
Societat
La CHE estima que l’avinguda controlada ha mobilitzat fins a 15.000 tones de sediments Ebre avall
-
Societat
L'ampliació de l'Hospital de Tortosa manté els serveis assistencials però perd vestuaris i aparcaments
-
Societat
Tortosa presenta la Taula de l’Aigua amb una taula rodona per obrir el debat ciutadà
-
Societat
La rapitenca Georgina Matamoros promourà el lideratge femení a l’ONU
-
Societat
Petjades de l’Ebre denuncia retards en els pagaments i l’Ajuntament de Tortosa assegura que ja s’han resolt
