L'Ajuntament d'Ascó ha lliurat el 'xec fi de grau' a 13 joves del municipi dotat en 3.000 euros. Esta ajuda es dóna a tots els estudiants universitaris que han acabat la seua formació superior el curs anterior.
Es tracta d’unes subvencions que tenen la finalitat de reconèixer l’esforç que han fet els estudiants durant el temps que han durat els estudis i que se sumen als que es donen per cada crèdit aprovat durant tota la carrera.
Altres subvencions per estudis
A banda d’aquesta subvenció, l’Ajuntament també en déna d’altres relacionades amb els estudis dels seus ciutadans. Concedeix ajuts als alumnes d’educació infantil, primària, ESO, secundària, postgraus, màsters i idiomes, així com pel transport i l’adquisició de llibres. Els estudiants que finalitzen el estudis amb un Cum Laude tenen una compensació addicional de 2.000 euros.
Durant el curs 2016-2017 l’Ajuntament d’Ascó va destinar un pressupost de gairebé 150.000 euros a subvencions per als estudis.
Ascó lliura un xec de 3.000 euros als 13 joves de la població que han acabat la carrera
Durant el curs 2016-2017 l’Ajuntament va destinar un pressupost de gairebé 150.000 euros a subvencions per als estudis.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2018 a les 11:26
Actualitzat el 22 de gener de 2018 a les 11:37
Et pot interessar
-
Societat Balfegó, premiada pel Cercle d'Economia 2025 pel seu arrelament i expansió internacional
-
Societat HIFE celebra 110 anys amb el premi al millor estand d’Expoebre 2025
-
Societat Expoebre clou amb èxit i prepara una edició històrica pel seu vuitantè aniversari
-
Societat Un miler de treballadors addicionals per emprendre la recàrrega de la nuclear d'Ascó II