L’Ajuntament de la Ràpita ha comunicat este divendres a les entitats i associacions del municipi l’anul·lació de les Festes de la Mare de Déu de la Ràpita (les Festes del Barri), que estaven previstes del 7 a l’11 de setembre. La decisió, que ha acordat el Govern municipal amb la Comissió de Festes del Barri i la Comissió de Festes, "respon a la necessitat d’extremar totes les precaucions davant la situació epidemiològica que es viu a Catalunya i davant del risc de rebrots de la Covid-19", segons el comunicat de l'Ajuntament rapitenc.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha enviat una carta a les entitats i associacions on admet que “no són decisions fàcils, però sí que creiem que són les millors per garantir la seguretat de la nostra gent”. Tanmateix, l’alcalde es mostra convençut que la suspensió dels actes festius del 2020, servirà per “convertir esta frustració en una oportunitat; dissenyarem noves propostes per al 2021”, ha conclós.
Anul·lades les festes del Barri previstes del 7 a l'11 de setembre a la Ràpita
L’Ajuntament de la Ràpita, la Comissió de Festes del Barri i la Comissió de Festes han acordat l’anul·lació dels actes festius i ho han comunicat a les entitats locals

- Festes del barri, a la Ràpita. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2020 a les 16:33
Actualitzat el 14 d’agost de 2020 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat La PDE encetarà el 20 de setembre els actes del seu 25è aniversari
-
Societat Amposta estrena una planta de biomassa i inverteix 90.000 euros més en la millora de les instal·lacions esportives
-
Societat La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat
-
Societat Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló
-
Societat L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves
-
Societat La traça dels portaveus parlamentaris de Junts ballant la jota a Ulldecona