Amposta se sumarà enguany, per primer cop, a la acció Torres, Talaies i Talaiots de la Mediterrània. Un cant pels drets humans, una acció coordinada a Catalunya per l’Institut Ramon Muntaner, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat, i que s’estén per diferents territoris de la Mediterrània (Catalunya, País Valencià, illes Balears, Marroc, Tunísia i el Líban). L’acció consisteix en una encesa de pots de fum i bengales des de torres i talaiots costaners, a més de la lectura d’un manifest, com a acte simbòlic de reivindicació dels drets humans.
Enguany, la jornada serà este dissabte 15 de gener. A Amposta, se celebrarà a la Torre de la Carrova, a partir de les 12 del migdia. A les 12.45 hi haurà la lectura del manifest, que enguany és de Maria del Mar Bonet. Tot seguit, a les 13h, hi ha prevista l’encesa de fum i a les 13.15, el Cant Viatge a Ítaca. L’activitat es reprendrà a la tarda amb una nova lectura del manifest a les 18h. i l'encesa de bengales a les 18.15h.
Amposta se suma a l'acció pels drets humans d'encesa de llums des de torres i talaiots costaners
Serà dissabte 15 de gener a la Torre de la Carrova

- Imatge nocturna de la Torre de la Carrova. -
- Dídac Riba (panoramio.com)
Ara a portada
Publicat el 12 de gener de 2022 a les 10:06
Actualitzat el 12 de gener de 2022 a les 10:10
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig