L’àrea de Joventut de l’Ajuntament d’Amposta fa una crida per protagonitzar la seua nova campanya a les xarxes socials, concretament per fer difusió del Pla Local de Joventut. L’objectiu és trobar la cara de la persona o les persones que participaran en un seguit d’anuncis on es detallarà la finalitat del Pla Local, amb els àmbits d’actuació i les accions que es realitzaran des de la regidoria de Joventut.
Per participar en el càsting només s’ha de tenir entre 13 i 29 anys i enviar un vídeo de 45 segons explicant els reptes i incerteses que tenen els i les joves sobre el seu futur. El missatge, que s’ha de fer arribar al Whatsapp de Joventut (649872409), també haurà d’incloure el nom i cognoms, l’edat i la població de la persona participant.
El Pla Local de Joventut d’Amposta és l’eina de l’Ajuntament per promoure les polítiques de Joventut dels pròxims tres anys. D’esta manera, partint de diferents àmbits com el benestar, l’educació, la participació, el treball o l’habitatge, el Pla estableix les accions que s’han de dur a terme, les prioritats i el calendari a seguir per facilitar el procés de desenvolupament i emancipació del jovent en els diferents àmbits vitals.
Amposta busca protagonistes per a l’anunci del Pla Local de Joventut
Societat
Si tens entre 13 i 29 anys pots enviar un vídeo de 45 segons explicant els reptes i neguits sobre el teu futur, fins al 9 de gener
ARA A PORTADA
-
Societat Els Mossos vinculen la cinta adhesiva i la pedra lligada al cadàver amb la finca del crim de Tortosa Redacció
-
-
-
Terra Catalunya supera el rècord del 2026 en el segon dia de juliol més càlid del segle Arnau Urgell i Vidal
-
Medi ambient Recurs judicial contra la llicència ambiental per construir una macrogranja amb 2.500 porcs a Ulldecona Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
16 de desembre de 2021 a
les 18:12
Actualitzat el
16 de desembre de 2021 a les
18:22
Et pot interessar
-
Societat
Més de 3.000 usuaris de la Terra Alta han fet ús de l'autobús a demanda Clic.cat el 2025
-
Societat
Reobert al trànsit el pont sobre el riu Sec a la T-324, entre Benissanet i Móra d’Ebre
-
Societat
«Viatja amb Emma», la nova campanya per recaptar donatius per a la investigació del càncer de mama a l'Ebre
-
Societat
L'Hospital Verge de la Cinta celebra el 50è aniversari amb una cursa i caminada solidària
-
Societat
Fiscalia demana 25 anys de presó per als acusats de matar un home en una finca de Tortosa i llançar-lo a l'Ebre
-
Societat
Des del cel, un any després: així es veu la petjada de l'incendi de Paüls
