El ja ex director del Museu de les Terres de l’Ebre, Àlex Farnós, ha emès este dilluns un comunicat per puntualitzar els motius pels quals el passat 31 de març va presentar la seua dimissió després de 35 anys de servei públic al Museu, i tot i tenir, en virtut d'un concurs de lliure oposició, la plaça de funcionari del Departament de Cultura amb destinació a Amposta i lloc de treball al Museu. Segons exposa, els motius que va argumentar en formular la dimissió presentada al Ple de la Junta General del Consorci en sessió ordinària, segons queda documentat en l'acta de la reunió del dia 23 de març, van ser que es veia “obligat a fer-ho, per dignitat personal, per responsabilitat professional i per un principi de precaució".
Farnós apunta que fa el comunicat “arran de la noticia difosa per algun mitjà de comunicació en la que s'al·ludia a motius de caràcter personal, i després de diverses preguntes rebudes en l'àmbit privat sobre si era a causa de motius de la meva salut, i també arran del fet que en la nota emesa per l'ajuntament d'Amposta el passat dia 27/04/2023, entre d'altres informacions relatives a la nova gerència del Consorci del Museu de les Terres de l'Ebre, es feia constar la dimissió de l'anterior director-gerent, sense cap més precisió”.
També avança en la nota que, “per motius obvis però també perquè 35 anys parlen de la feina feta, no efectuaré cap altra declaració en el marc dels mitjans de comunicació fins passades les properes eleccions municipals”.
Àlex Farnós puntualitza els motius de la seua dimissió com a director del Museu de les Terres de l’Ebre
Societat
Argumenta que es veia “obligat a fer-ho, per dignitat personal, per responsabilitat professional i per un principi de precaució"
ARA A PORTADA
-
Patrimoni Un grup de submarinistes escaneja vaixells enfonsats per crear-ne models tridimensionals ACN
-
Societat La delegada a Alcanar de la Lliga Contra el Càncer serà la pregonera de les Festes del Remei 2026 Sílvia Berbís Morelló
-
Esports El ciclisme d'elit torna a l'Ebre després de tres dècades: detalls i anècdotes de la Vuelta Sílvia Berbís Morelló
-
Successos Cobertes, finestres, plaques solars i cotxes: els principals danys de la pedregada a la Ribera d’Ebre ACN
Publicat el
08 de maig de 2023 a
les 09:15
Actualitzat el
08 de maig de 2023 a les
11:04
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home apunyalat a la Ràpita
-
Societat
Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta
-
Societat
Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
