Fiscalia demana penes d’entre 21 anys i 6 mesos i fins a 31 anys i 6 mesos per als set acusats del segrest d'un pare i el seu fill a Sant Carles de la Ràpita.
Els fets van passar al 2008. Segons el relat del Ministeri Públic, difós pel Diari de Tarragona, la víctima va ser abordada per un grup d’homes mentre conduïa un cotxe, acompanyat del seu fill. Els segrestadors, que anaven en un altre cotxe, van obligar-lo a que parés la seua marxa i els van conduir fins a un pis amenaçats pistola en mà. Un cop al pis, van separar pare i fill en dues habitacions, els van lligar de mans i els hi van tapar els ulls.
El pare va ser agredit físicament. Mentrestant 3 homes es van emportar el fill fins a casa seua i van demanar diners a sa mare.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat que s’acusa als 7 homes de delictes de detenció il·legal, amenaces, robatori amb violència i intimidació, lesions, dipòsit d'armes de guerra i associació il·lícita.
La Guàrdia Civil va aconseguir detenir un dels implicats i la investigació va permetre localitzar un cotxe on s’hi havia guardat un subfusell del calibre 9 mil·límetres parabellum i munició. A l’interior del domicili del detingut els agents van localitzar un fusell d'assalt AK 47 Kalashnikov, una pistola, munició de guerra, 300.000 euros. En l'habitatge on van retenir al pare i al seu fill, la policia va trobar una pistola d'aire comprimit.
El judici ha començat este dijous i està previst que finalitze el 6 de febrer.
A judici la banda criminal que va segrestar un pare i el seu fill a la Ràpita
Fiscalia demana penes d’entre 21 anys i 6 mesos i fins a 31 anys i 6 mesos per als 7 homes | A l’interior del domicili del detingut els agents van localitzar un fusell d'assalt AK 47 Kalashnikov, una pistola, munició de guerra, 300.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2018 a les 12:04
Actualitzat el 26 de gener de 2018 a les 09:51
Et pot interessar
-
Societat Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre»
-
Societat HIFE celebra 110 anys amb el premi al millor estand d’Expoebre 2025
-
Societat Expoebre clou amb èxit i prepara una edició històrica pel seu vuitantè aniversari
-
Societat Un miler de treballadors addicionals per emprendre la recàrrega de la nuclear d'Ascó II