[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mqTLxUyocTI[/youtube]
Un vídeo que circula a través de whatsapp i que signa VOX Tarragona, avisa que la formació ultradretana té intenció d'implantar-se a les Terres de l'Ebre.
"De las Tierras del Ebro Vox recibe una llamada. Su equipo se pone en marcha, hace un llamamiento a la zona y convocan su primera reunión y en ella su presidenta decide implantar su equipo en la zona. Las Tierras del Ebro seguirán siendo españolas. Vox llega para quedar-se. No es una amenaza, es una promesa".
Este es el text del vídeo, on es mostren imatges de to èpic amb el lider de la formació Santiago Abascal i també d'una reunió amb Isabel Lázaro, presidenta provincial de Vox.
Ara fa un mes, VOX va obrir la seua seu a Tarragona, la primera a Catalunya, el desembre passat. Al novembre, el partit d'ultradreta va celebrar una jornada de formació en un bar del barri de Bonavista i diversos col·lectius van organitzar una concentració de protesta.
VÍDEO Vox avisa que s'implantarà a les Terres de l'Ebre
Política
La formació d'ultradreta, que compta amb una seu a Tarragona (la primera de Catalunya) vol estendre la seua influència al sud del país.
ARA A PORTADA
-
Política Junts aposta per Eva del Amo al Congrés i Felip Monclús al Senat per defensar les Terres de l’Ebre Joan Navarro
-
Política ERC situa Núria Marco al Congrés i Xavier Faura al Senat, amb Norma Pujol al capdavant de la llista Joan Navarro
-
Successos Desmantellen un taller il·legal i un desballestament de vehicles industrials a Amposta Joan Navarro
-
Política Junts es queda sense representació al govern de la Ràpita: Queral i Solanes passen al grup de no adscrits Joan Navarro
-
Publicat el
18 de febrer de 2019 a
les 13:00
Actualitzat el
18 de febrer de 2019 a les
13:16
Et pot interessar
-
Política
Deltebre impulsa un nou sector residencial a Riumar amb capacitat per a 49 habitatges
-
Política
Roquetes sotmet a votació 20 propostes ciutadanes per decidir el destí de 50.000 euros
-
Política
Tortosa congela els impostos i ofereix ajuts de fins a 300 euros per a l’habitatge
-
Política
ERC i Junts mantenen el pols polític per la gestió municipal a l’Ametlla de Mar
-
Política
Junts demana explicacions al Govern per l’actuació de l’INCAVI en el cas de la DO Terra Alta
-
Política
Corembe apel·la a la consulta del 2016 per oposar-se a la retirada del monument de Tortosa
