Tot i la majoria absoluta obtinguda en els passats comicis municipals per part de Junts i l'equip liderat per Francesc Arasa, els dos grups polítics (Junts-PSC) arriben a un acord de col·laboració per tal d'ampliar el consens i garantir la cohesió social del municipi.
Este model de col·laboració no és només un acord polític sinó que és un acord social per a construir un bloc comú més ampli i representatiu, per tal de garantir un model de poble unitari i en el qual tota la població se senti representada.
L'acord es basa en diferents àrees de treball per a continuar garantint l'èxit econòmic de l'Ampolla, i així continuar sent poble de referència a les Terres de l'Ebre.
Tal com remarca l'alcalde, Francesc Arasa: "Aquest acord respon a l'oferiment de cooperació que vam fer els dos caps de llista durant la campanya electoral, i es va reafirmar el dia del Ple de constitució de l'ens local."
A més, Arasa afirma que: "Incorporar al projecte de Sumem per l'Ampolla altres sensibilitats per tal d'enriquir-lo fa que la veu de l'Ajuntament sigui més plural, més transversal i més representativa, si cap."
Per la seua banda, Sebastià Castañeda assevera que l’acord arriba perquè “em vaig comprometre amb tota la determinació i humilitat a esforçar-me i no descansar fins arribar a aconseguir un poble millor. Vull una Ampolla participativa on càpiga tothom, tingui les inquietuds que tingui i amb aquesta col·laboració pretenem aconseguir-ho.”
Sumem per l'Ampolla-Junts i L'Ampolla Som Tots i Totes -PSC arriben a un acord de governança
Tot i la majoria absoluta obtinguda per Francesc Arasa pacta amb Sebastià Castañeda per aconseguir una Ampolla més plural
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2023 a
les 09:42
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
14:21
Et pot interessar
-
Política
El Consell Comarcal del Baix Ebre canalitza prop de 3 milions dels fons de transició nuclear
-
Política
Mar Lleixà denuncia «assetjament personal» de Junts per Tortosa
-
Política
ERC reclama a Adif el traspàs de les estacions de tren ebrenques en desús
-
Política
Maite Jordà Galano pren possessió com a regidora de Junts per Flix
-
Política
Tortosa modificarà el POUM per portar els estudis de Medicina al campus de la URV
-
Política
El govern de Tortosa acusa Junts de retardar l’entrada en vigor del pressupost del 2026
